MrSmiley Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Sinds vanmiddag krijg ik, als ik het forum benader de melding "Domeinnaam geblokkeerd". Maar het gekke is, ik krijg het niet altijd of op elke pc. Voor mijn werk ben ik altijd ingelogd via een Cisco VPN verbinding, dit werkte icm het forum altijd prima, maar dus sinds vanmiddag niet meer. Net via mijn thuis pc geprobeerd.. en dan krijg ik het niet. Is er iets door de host veranderd? Worden nu bepaalde verbindingen geblokkeerd? Of is dit iets wat door mijn werkgever is veranderd? Op de tweakers site zag ik dat @lucky het ook heeft.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eelco Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Het is vandaag af en toe het geval: het heeft volgens mij niets te maken met de verbinding waarmee je het forum benaderd. Waarschijnlijk is het een dns probleempje, of we hebben te weinig gedoneerd om het forum draaiende te houden :-) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elizium Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Heb het vandaag ook paar keer gehad. Is een melding van de provider waar het gehost wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maria Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Ik heb het ook op mijn tablet, niet op de pc Link to comment Share on other sites More sharing options...
MWVape Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Idem hier laptop thuis geeft al heel de middag aan domeinnaam geblokkeerd en via foon op 4g werkt het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Ik heb inmiddels van meerdere mensen gehoord dat ze het forum niet opkunnen, zelf heb ik nergens last van, dus da's wat lastig debuggen :) Het schijnt alleen mensen te treffen die TapaTalk gebruiken, klopt dat met jullie ervaringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jessica Pilon Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 ik kon er ook even niet op ik log via facebook in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MWVape Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 @Karin Spaink gebruik geen tapatalk hoor vanuit de laptop en juist die wil niet. Via de foon lukt het mij juist weer wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrSmiley Posted April 15, 2016 Author Share Posted April 15, 2016 @Karin Spaink, idem hier.. bij mij lukt het niet als ik via een VPN verbonden ben, zonder heb ik geen problemen. Tapatalk ken/gebruik ik niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 7 minutes ago, mw vape said: @Karin Spaink gebruik geen tapatalk hoor vanuit de laptop en juist die wil niet. Via de foon lukt het mij juist weer wel. Ik ga Jorijn inschakelen, dank! Kunnen de mensen die blokkades hebben gehad, alsjeblieft zeggen - op welk apparaat het forum geblokkeerd is (iPhone, tablet, PC, Android) - of ze Tapatalk gebruiken of een gewone browser - via welke provider ze connectie maken? Dat helpt namelijk enorm bij het debuggen :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasp3r Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 (edited) -Android mm -Chrome , desktop view -Kpn (via wifi , dus niet via het mobiele netwerk) Edited April 15, 2016 by Jasp3r 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jessica Pilon Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 (edited) ik had last toen ik op de tablet zat via gewone browser chrome netwerkprovider is tele 2 Edited April 15, 2016 by Jessica Pilon Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanSiro Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Hier ook... Desktop PC (W10) Chrome browser Ziggo kabel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rees Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 (edited) in de facebookgroep verschillende lui die er niet op kunnen via google ,telefoon ,tablet ,ik kan bv met de computer wel ,maar via mijn telefoon niet dan krijg ik domein naam geblokkeerd , Edited April 15, 2016 by rees Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Tip: type www.dampforum.nu in je browser, en niet dampforum.nu. http://www.downforeveryoneorjustme.com/dampforum.nu zegt dat we 'down' zijn, http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.dampforum.nu zegt dat we up & running zijn.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avalon65 Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Zowel op mobiel als op laptop geen problemen. Gebruik geen tapatalk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rees Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 9 minutes ago, Karin Spaink said: Tip: type www.dampforum.nu in je browser, en niet dampforum.nu. http://www.downforeveryoneorjustme.com/dampforum.nu zegt dat we 'down' zijn, http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.dampforum.nu zegt dat we up & running zijn.... ook via www.dampforum.nu krijgen ze te zien domein naam geblokeerd karin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 2 minutes ago, rees said: ook via www.dampforum.nu krijgen ze te zien domein naam geblokeerd karin Hè verdikkie... Het wachten is dan op Jorijn, ik kan zelf helaas niet veel doen om te achterhalen wat het probleem is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balling Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 1 minute ago, Karin Spaink said: Hè verdikkie... Het wachten is dan op Jorijn, ik kan zelf helaas niet veel doen om te achterhalen wat het probleem is. Niet teveel mensen van het forum afmieteren, Karin! Zet het er maar alvast bij: Grapje! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanSiro Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Het gaat om deze melding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Voor @Jorijn: dit is wat sommige mensen te zien krijgen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rees Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annet Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 30 minutes ago, Karin Spaink said: Kunnen de mensen die blokkades hebben gehad, alsjeblieft zeggen - op welk apparaat het forum geblokkeerd is (iPhone, tablet, PC, Android) - of ze Tapatalk gebruiken of een gewone browser - via welke provider ze connectie maken? Dat helpt namelijk enorm bij het debuggen :) Bij mij was het forum geblokkeerd op de pc, maar na refreshen kon ik er wel op. Via m'n tablet heb ik nog niet geprobeerd. Heb wel Tapatalk op m'n tablet, maar dus niet gebruikt. Ziggo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrSmiley Posted April 15, 2016 Author Share Posted April 15, 2016 Ik dacht eerst dat het een grap was.. want in de Engelse tekst staat een typefout . Maar dus (gelukkig) niet! Mijn blokkade komt als ik verbonden ben via Cisco Anyconnect (met een bedrijfseigen VPN profiel).. verbreek ik de verbinding daarmee dan kan ik het forum zien (met of zonder www ervoor). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steam Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Zowel op mobiel (tapatalk) (Vodafone) als laptop (Ziggo) geen problemen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts