Jump to content

Uwes Erdbeermilch - CdD (Snoep, Drank, Fruit)

TheVapingRaven
 Share

Recommended Posts

Gemengd 80/20 VG/PG, 6 mg nicotine, 2.5% aroma. Iets meer dan een week gerijpt.

Kom bij het los draaien van het gemixte flesje met dit aroma er pas achter dat ik in mijn reviews één ding altijd vergeet, de geur. Vind dit goedje fantastisch ruiken. Aardbeien, niet helemaal de puur natuur geur, maar ook niet de geur van goedkoop aardbei snoep. Je kunt ook "het zoet" ruiken, zou bijna willen zeggen opeten. Geur laat me een beetje teruggaan naar de tijd dat ik nog Tjolk dronk.

Ik heb geen idee hoe "Mothersmilk" of andere aardbei melk liquids smaken die toch redelijk in de mode zijn, maar als je die lekker vind zou ik dit aroma zeker eens proberen.

Smaak is vol, zoet, romig, fruitig. Mooi gebalanceerd. Het zoete karakter van dit liquid verspreid zich bij mij bij het inhaleren door de hele mond, en vergeef mij de details, ik vind het zo lekker dat ik er een beetje van moet kwijlen. Ook is er een klein prettig fruit zuurtje. 

Bij het uitademen komt de aardbei vol naar voren, komt erg natuurlijk over niet te snoepig, het is echter geen kloon van een echte aardbei. Het blijft een erg zoete smaak. Het zuurtje wordt iets intensiever.

Het "Milch" gedeelte doet mij meer denken aan een zoete ongeklopte room dan melk. Het is lekker aanwezig.

Smaaksensatie: Wauw! Kom niet op een ander verhaal, alleen wauw. 

Prijs kwaliteit verhouding, JE HEBT MAAR 2.5% VAN DIT AROMA NODIG OM EEN 80% VG BASE EEN FANTASTISCHE SMAAK TE GEVEN ... MAAR 2.5%.

o.a te koop bij http://www.savevape.nl/nl/cdd-uwes-aardbei-melk.html (zie net dat ze het niet op voorraad hebben. Maar daar heb ik het gekocht, je moet even geduld hebben of zoeken dus)

p.s Voor de leeftijdsgenoten die het nog niet weten Tjolk is weer terug! http://tjolk.nl/

Edited by TheVapingRaven
  • Like 5

Deze aan het begin van m'n DIY carrière gemaakt, maar toen vond ik hem niet lekker (vast verkeerd gemengd of verkeerde hardware gebruikt). Nu heb ik betere hardware, betere mix spullen en ga ik vast en zeker deze smaak nog een keer een kans geven. Bedankt voor de review!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Ik heb deze aroma ook. Het smaakt naar mc donnalds aardbij milkshake. Top sapje maar hij verveeld mij altijd wel snel. Op 1 of andere manier begint de smaak altijd lekker en daalt dan af tot minder lekker. Ik damp hem nog steeds wel hoor. Maar geef mega favoriet voor mij. Nu ik dit zo lees ga ik hem vanavond weer eens proberen in me Gemini :ja

56 minutes ago, pushnoi said:

Op hoeveel watt damp je deze?

Ik damp mechanisch. Ik heb dit aroma geprobeerd op een volle batterij (4.2 Volt) met een 0.9 Ohm coil. 

------->

Wet van Ohm:

Ampere = Volt / Weerstand

4.2 Volt / 0.9 Ohm = 4.66 Ampere

Om het Wattage uit te rekenen gebruik je Watt = Volt * Ampere

4.2 Volt * 4.66 Ampere = 19.57 Watt

Maar een batterij houdt het niet lang vol op 4.2 Volt, zakt snel naar het zogenaamde nominale voltage van ongeveer 3.7 Volt.

Om snel het Wattage uit te rekenen kun je ook de formule Watt = (Voltage * Voltage) / Weerstand gebruiken (geen aanrader omdat je dan de Ampere's niet weet voor de batterij veiligheid). Voor een batterij op 3.7 Volt wordt het dan:

(3.7 Volt * 3.7 Volt) / 0.9 Ohm = 15.21 Watt.

------>

Kort antwoord ik damp deze vloeistof op het moment op 15.21 Watt in een druppelaar (een Darang), en hij smaakt me nog altijd even lekker als ik heb proberen te beschrijven in de review.

• Like 1

• 2 weeks later...
2 minutes ago, Dampertje said:

ach, ze mogen mij anders best betalen om hun spullen te testen en te reviewen :-)

Zou best wel graag willen zien dat savevape met een eigen aroma lijn zou komen (als we het gaan hebben over "hun spullen")!! Geloof dat ze het hart op de juiste plek hebben zitten om echt met iets heerlijks te komen (te laten brouwen). Bied me gratis en voor niets aan voor het test panel.

Maar deze van CDD is op meerdere plekken te krijgen. Savevape heeft dan wel het grootste assortiment van CDD in Nederland geloof ik.

• Like 1

3 minutes ago, Elizium said:

Eigen lijn gefoof ik net als insane base hun eigen branding is, toch?.

Ik heb de Vape Fuel al wel eens gehad.

Prima sapje

Ik zou het niet weten. Heb laatst zitten twijfel om de "Russian Roulette" (uit mijn hoofd) te kopen.