Jump to content

fumusalbus tielrode

Guest e-sig.be
 Share

Recommended Posts

Guest e-sig.be

Sinds kort is er een nieuwe winkel in Tielrode, Fumusalbus. Heeft er al iemand ervaring mee? (www.fumusalbus.com)

Blijkbaar zijn ze heel snel gestart, maar het verwondert mij dat er hier nog niets van te vinden is :-(

Er is een handige google maps voor Nederlandse winkels, maar is er niets gelijkaardig voor België ? niet dat we veel hebben, maar de weinige bestaande shops vinden denk ik nog niet allemaal de weg naar hier.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik heb ervaring met die winkel.

Erg vriendelijke mannen, gemakkelijke openingsuren, correcte prijzen. Niet zo uitgebreid gamma, vooral gericht opstarters.

zitten nu op een tijdelijke locatie, maar het doet goed dienst.

eenmaal ze openen op de nieuwe locatie zal er wel een uitgebreider assortiment zijn vermoed ik.

aanrader voor de starter dus!

• 1 month later...
Guest e-sig.be

als ik me niet vergis, is het deze avond opening op hun nieuwe locatie te sint-niklaas

Hofstraat 63 A

9100 Sint-Niklaas

ze hebben trouwens een hele hoop nieuwe liquids binnen: Thor juice, kilo, culture, knights creed, captain's reserve,.....  volgens mij groeien ze mee met het cliënteel, wat er op zou wijzen dat wel luisteren naar wat je te zeggen hebt.

Ik denk dat ik vanavond eens ga proberen binnen springen.

41 minutes ago, Termi said:

Klopt, ik ga er ook langs gaan, tussen 18u en 20u (vervroegd door de rode duivels...)

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Zou je ook eens willen kijken of ze aroma's verkopen en van welke merken aub ? Ik woon redelijk ver van sint niklaas, maar als de webverkoop verboden geraakt, zou ik de trip er wel voor overhebben in de toekomst.

Edited by sabine

Zou je ook eens willen kijken of ze aroma's verkopen en van welke merken aub ? Ik woon redelijk ver van sint niklaas, maar als de webverkoop verboden geraakt, zou ik de trip er wel voor overhebben in de toekomst.

Ik zal er eens naar kijken. Laatste keer hadden ze nog geen aroma, enkel kan en klare liquid. Mogelijk met de grotere winkel...

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

• Like 1

Mods, tankjes en liquids. Voorlopig nog geen aroma's en base. Mogelijk op bestelling, maar dat zal dan wss af te spreken zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 1