Guest UGL210806 Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Ik zal me maar niks afvragen waarom, of mopperen over het waarom: maar wie er ook maar over mag gaan: ik zou heel graag mijn ruil-lijntje weer opengesteld zien aub, en dit hoe dan ook, tot ik persoonlijk aangeef dat het dicht mag, dit ook open houden aub. Bedankt alvast!! Het gaat om dit topic: º Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210806 Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Ohja: wellicht voor de volledigheid: het topic hoort thuis in de ruilsectie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
romana Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Volgens mij standaard dat als er 1 maand niks gepost word, een topic dicht gaat in aangeboden/gezocht/ruil-hoekje Wellicht zelf regelmatig een upje plaatsen zodat ie open blijft? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dampertje Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Kan ik ook drie bengels verkrijgen in ruil voor een onsje sterrenzaad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210806 Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Dank voor je info Romana. Nou.. dan ben ik met die 1-maand-regel mooi de sjaak, want verplicht 1x per maand komen opdraven is bij tijd en wijle voor mij een onmogelijke opgave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dampertje Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 in ruil voor een inkijkje in mijn Planetaire Oorsprong wil ik je best bij tijd en wijlen van een bump voorzien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210806 Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Just now, Dampertje said: Kan ik ook drie bengels verkrijgen in ruil voor een onsje sterrenzaad? ----------------------- Helaas... je in het tekstvak onder deze quote beantwoorden lukt niet via mn tablet zie ik. Dan gewoon maar hier verder dan... graag voor het kunnen behouden van het overzicht, verzoekjes, en met name de serieuze, straks heel graag alleen in het nieuw geopende topic aub Dampertje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Goedemorgen @Brigittte Ik heb je topic terug gezet en geopend. Romana zat er niet ver naast, volgens art 3.6 wordt een topic gearchiveerd als er twee maanden geen reacties zijn geplaatst. Hopelijk is twee maanden minder problematisch, dan één maand zoals je hierboven aangeeft. Anderzijds, als dat zo problematisch is, weet ik niet of dampforum de juiste plek is voor je ruilhandel. Mensen die reageren, lopen dus kans zomaar meer dan een maand geen antwoord te krijgen? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210806 Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 16 minutes ago, Sledge said: Mensen die reageren, lopen dus kans zomaar meer dan een maand geen antwoord te krijgen? Ohnee: zeer zeker niet @Sledge: het lukt me niet meer om met regelmaat uitgebreid op het forum te zijn, maar mijn post-mail check ik zeker 2 - 3x per dag, dus het afhandelen van wensen en bestellingen gaat altijd zeer vlotjes durf ik hardop te stellen Sledge. Helemaal top dat je mijn lijntje teruggezet hebt (bedankt! ), en als slechts een 'upje' binnen die gewenste termijn van 2 maanden voldoende is om mijn topic te kunnen laten bestaan, dan moet dat wel gaan lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avalon65 Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Ik zal er aan (proberen, die hersens ook van me) te denken je topic af en toe een schopje te geven hoor Brigitte. En anders herinneren de Bengels me er wel aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Mooi, alles weer opgelost. Doe ik hier een op Fijn weekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210806 Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Ach.. die Brenda toch.. niks hoor.. ben jij mal.. hoeft niet: is echt m'n eigen verantwoording, en nu wetende dat er een limiet aan afwezigheid is, is dit een mooie wake-up-call geweest, maar evenzogoed bedankt!! (jij ook hoor Dampertje, maar ik heb momenteel wel ff meer dan genoeg aan m'n eigen Planetaire Oorsprong..) Sledge: jij ook bedankt, en hup: 't slotje hier idd er maar op, en dan sla ik dit keer het op-slot-verzoek in de 1e berichtregel over, ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts