tomtactix Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Insane Flavor: Black Stuff Beschrijving van de fabrikant: Absinth, Citroen, Aardbei, Anijs. Gekocht bij: SaveVape.nl a €4.95 Gemixt op: 15%, 50/50 PG/VG, 3mg Steeping: 30 minuten ultrasoon, 7 dagen laten staan (om de dag dop er af en schudden) Gedampt met: Kayfun Mini V3, MTL, 1ohm, 17.5 watt Direct uit de Ultrasoon al even geproefd, was direct al lekker echter zat er in de achtergrond iets van zeepsop. De fruitsmaken hadden toen nog wel de hoofdrol, na een week kwam de anijs veel meer naar voren. Nu lijkt hij bijna op een simpele versie van Snake Oil, zo kruidig, echt heerlijk! Ben zwaar onder de indruk van dit aroma. Als ik dit kant en klaar had gekocht met een luxe etiket etc dan had ik nu waarschijnlijk driftig ingeslagen. Bij de volgende mix gooi ik er wat drupjes Koolada bij; denk dat dat goed zal werken in dit smaakprofiel. Ik heb het DIY virus in ieder geval goed te pakken met deze eerste poging! :) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtactix Posted May 9, 2016 Author Share Posted May 9, 2016 Edit: Bij de volgende mix sessie ga ik ook een flesje met High VG aanmaken om deze DL te dampen in een dripper. Denk dat dat goed kan uitpakken met deze smaak, wordt vervolgd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts