Jump to content

Kayfun V5

Guest Jorn1974

Recommended Posts

Een gecreeërde hype?

Los daarvan, ik vind het een ontzettend mooie tank. Maar wat krijg ik aan toegevoegde waarde voor mijn zuurverdiende Euries?

Ome Mies.

Guest Jimmy Goldschmitz
Een gecreeërde hype?

Los daarvan, ik vind het een ontzettend mooie tank. Maar wat krijg ik aan toegevoegde waarde voor mijn zuurverdiende Euries?

Ome Mies.

Zou ik eigenlijk ook wel willen weten van gebruikers hier . Welke de meerwaarde is tov een goede tank die de helft kost ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Guest Gorky
5 hours ago, Jimmy Goldschmitz said:

Zou ik eigenlijk ook wel willen weten van gebruikers hier . Welke de meerwaarde is tov een goede tank die de helft kost ?

Ik vind dit op deze manier gesteld een hele rare vraag. Zo gesteld lijkt het erop dat de mensen hier, die hier hun geld aan uit willen geven, zich tegenover jou moeten verantwoorden waarom ze deze tank aanschaffen of hebben aangeschaft. Mocht ik dit verkeerd hebben begrepen dan mijn excuses. Als antwoord kan ik je alleen maar zeggen dat het het zelfde is waarom mensen een duur horloge of dure auto aanschaffen terwijl een iets goedkopere precies dezelfde tijd aangeeft igv horloge of igv auto je naar dezelfde bestemming brengt. 

Edit: als dit een grote V3 zal ik hem kopen

Groet.

Edited by Gorky

Guest Jimmy Goldschmitz

Ik vind dit op deze manier gesteld een hele rare vraag. Zo gesteld lijkt het erop dat de mensen hier, die hier hun geld aan uit willen geven, zich tegenover jou moeten verantwoorden waarom ze deze tank aanschaffen of hebben aangeschaft. Mocht ik dit verkeerd hebben begrepen dan mijn excuses. Als antwoord kan ik je alleen maar zeggen dat het het zelfde is waarom mensen een duur horloge of dure auto aanschaffen terwijl een iets goedkopere precies dezelfde tijd aangeeft igv horloge of igv auto je naar dezelfde bestemming brengt. 

Edit: als dit een grote V3 zal ik hem kopen

Groet.

Neen . Ik heb met een super goedkope wagen gereden en met een BMW , ze rijden ook alletwee naar je bestemming .niet dat het merk me wat uitmaakt , maar wat een verschil . Niemand moet zich verantwoorden tov mij . Het is net de vraag aan degene die zo dure tanks hebben om misschien even iets meer erover te vertellen is het voor de naam van de tank of merk je echt verschil , het is wel leuk om te weten voor ik er zelf eentje zou kopen toch ?

Guest Jorn1974
8 minutes ago, Jimmy Goldschmitz said:

Neen . Ik heb met een super goedkope wagen gereden en met een BMW , ze rijden ook alletwee naar je bestemming .niet dat het merk me wat uitmaakt , maar wat een verschil . Niemand moet zich verantwoorden tov mij . Het is net de vraag aan degene die zo dure tanks hebben om misschien even iets meer erover te vertellen is het voor de naam van de tank of merk je echt verschil , het is wel leuk om te weten voor ik er zelf eentje zou kopen toch ?

Afwerking, smaakbeleving (staat Kayfun bekend om) en het oog wil ook wat ?

Guest Jorn1974

En duur valt trouwens ook wel mee. Op Vapeland een tank geprobeerd die zeker tussen de €500 en €700 kost (2e hands) en soms geruild word voor high end mods. 

Guest Jimmy Goldschmitz

Mmmm misschien deze toch eens bestellen want heb enkel low budget tanks zoals Billow , bellus , zephyrus , crius , smok enz [emoji3] allemaal tanks onder de 50 euro.

Guest Jorn1974
1 minute ago, Jimmy Goldschmitz said:

Mmmm misschien deze toch eens bestellen want heb enkel low budget tanks zoals Billow , bellus , zephyrus , crius , smok enz emoji3.png allemaal tanks onder de 50 euro.

Kan je de mini v3 aanraden, is bijna €40 goedkoper en qua smaak een van de beste tankjes die ik ooit heb gehad