Guest Jorn1974 Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 http://svoemesto.de/k5-release-annoucement/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Auroortje Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Release 16 of may. Mmmmmmm als liefhebber van de V3 mini Gert-jan? ?????? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
almerrr Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Volgen mij alleen meer dan 2ml dus in Nederland dan pech hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtactix Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Nice! Ben erg benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foggy Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Aaaah, gaan we weer. Ben ik net aan de mini v3 gewend. Ik ben wel benieuwd naar de specs. Release op 2e pinksterdag, hmm, als ik de geest krijg..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GerardR Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Komen gaat hij hier. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Een gecreeërde hype? Los daarvan, ik vind het een ontzettend mooie tank. Maar wat krijg ik aan toegevoegde waarde voor mijn zuurverdiende Euries? Ome Mies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindfak Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 1 hour ago, GerardR said: Komen gaat hij hier. Kan het niet beter zeggen! Die hard Svoemesto fan hier. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtactix Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Same! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Zijn er al specs bekend, of kijk ik met mijn neusje? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GerardR Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 (edited) http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fmtmstore.eu%2Fsvoemesto-kayfun-5%2F&oq=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fmtmstore.eu%2Fsvoemesto-kayfun-5%2F&rlz=1CATAAB_enGE624GE624&ie=UTF-8&aqs=chrome..69i57j69i58.2295j0j4&sourceid=chrome-instant&ion=1&bav=on.2,or.r_cp.&bvm=bv.121421273,d.bGg&biw=1823&bih=1007&dpr=1&ech=1&psi=oEgyV4LhBobpsQGZ-J6YCg.1462913184233.3&ei=oEgyV4LhBobpsQGZ-J6YCg&emsg=NCSR&noj=1 Edited May 12, 2016 by GerardR 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jimmy Goldschmitz Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Een gecreeërde hype? Los daarvan, ik vind het een ontzettend mooie tank. Maar wat krijg ik aan toegevoegde waarde voor mijn zuurverdiende Euries? Ome Mies. Zou ik eigenlijk ook wel willen weten van gebruikers hier . Welke de meerwaarde is tov een goede tank die de helft kost ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Een grote V3 dus? En 134€. Tsja, het is een bak geld. Maar ik ben toch nieuwsgierig geworden. Ome Mies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gorky Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 (edited) 5 hours ago, Jimmy Goldschmitz said: Zou ik eigenlijk ook wel willen weten van gebruikers hier . Welke de meerwaarde is tov een goede tank die de helft kost ? Ik vind dit op deze manier gesteld een hele rare vraag. Zo gesteld lijkt het erop dat de mensen hier, die hier hun geld aan uit willen geven, zich tegenover jou moeten verantwoorden waarom ze deze tank aanschaffen of hebben aangeschaft. Mocht ik dit verkeerd hebben begrepen dan mijn excuses. Als antwoord kan ik je alleen maar zeggen dat het het zelfde is waarom mensen een duur horloge of dure auto aanschaffen terwijl een iets goedkopere precies dezelfde tijd aangeeft igv horloge of igv auto je naar dezelfde bestemming brengt. Edit: als dit een grote V3 zal ik hem kopen Groet. Edited May 12, 2016 by Gorky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jimmy Goldschmitz Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Ik vind dit op deze manier gesteld een hele rare vraag. Zo gesteld lijkt het erop dat de mensen hier, die hier hun geld aan uit willen geven, zich tegenover jou moeten verantwoorden waarom ze deze tank aanschaffen of hebben aangeschaft. Mocht ik dit verkeerd hebben begrepen dan mijn excuses. Als antwoord kan ik je alleen maar zeggen dat het het zelfde is waarom mensen een duur horloge of dure auto aanschaffen terwijl een iets goedkopere precies dezelfde tijd aangeeft igv horloge of igv auto je naar dezelfde bestemming brengt. Edit: als dit een grote V3 zal ik hem kopen Groet. Neen . Ik heb met een super goedkope wagen gereden en met een BMW , ze rijden ook alletwee naar je bestemming .niet dat het merk me wat uitmaakt , maar wat een verschil . Niemand moet zich verantwoorden tov mij . Het is net de vraag aan degene die zo dure tanks hebben om misschien even iets meer erover te vertellen is het voor de naam van de tank of merk je echt verschil , het is wel leuk om te weten voor ik er zelf eentje zou kopen toch ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jorn1974 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 8 minutes ago, Jimmy Goldschmitz said: Neen . Ik heb met een super goedkope wagen gereden en met een BMW , ze rijden ook alletwee naar je bestemming .niet dat het merk me wat uitmaakt , maar wat een verschil . Niemand moet zich verantwoorden tov mij . Het is net de vraag aan degene die zo dure tanks hebben om misschien even iets meer erover te vertellen is het voor de naam van de tank of merk je echt verschil , het is wel leuk om te weten voor ik er zelf eentje zou kopen toch ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Afwerking, smaakbeleving (staat Kayfun bekend om) en het oog wil ook wat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jorn1974 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 En duur valt trouwens ook wel mee. Op Vapeland een tank geprobeerd die zeker tussen de €500 en €700 kost (2e hands) en soms geruild word voor high end mods. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jorn1974 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Voor de geïnteresseerden, het was trouwens een Ubertoot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jimmy Goldschmitz Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Mmmm misschien deze toch eens bestellen want heb enkel low budget tanks zoals Billow , bellus , zephyrus , crius , smok enz [emoji3] allemaal tanks onder de 50 euro. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jorn1974 Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 1 minute ago, Jimmy Goldschmitz said: Mmmm misschien deze toch eens bestellen want heb enkel low budget tanks zoals Billow , bellus , zephyrus , crius , smok enz allemaal tanks onder de 50 euro. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Kan je de mini v3 aanraden, is bijna €40 goedkoper en qua smaak een van de beste tankjes die ik ooit heb gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
PhiWim Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Of China afwachten ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GerardR Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 1 hour ago, PhiWim said: Of China afwachten ... Gaat de eerste clone jager alweer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
almerrr Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Meer beeld 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Auroortje Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Ik koop dan nog wel een mini v3 en voor de 35 euro die ik uitspaar een lekkere juice ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
almerrr Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 (edited) Iets prijs verschil met de KF3 mini is wel te verwachten al is het alleen al vanwege de standaard meegeleverde stalen en glazen tank. Edited May 12, 2016 by almerrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts