Jump to content

Kayfun V5

Guest Jorn1974

Recommended Posts

Dat is gek.

Om 2 over 12 kreeg ik hun mail en om 5 over 12 die van Intaste.

Als je heel snel bent, kun je hem hier nu nog bestellen. Deze had z'n site vannacht nog niet geupdate.

Bij mij ook de mails vlak na 12 binnen, helaas slaap ik 's nachts.

Vanmiddag kennelijk net op tijd bij 123 besteld, gelukkig dat er dus ook shophouders zijn die gewoon slapen zoals het hoort.

1 minute ago, Stevens said:

Bij mij ook de mails vlak na 12 binnen, helaas slaap ik 's nachts.

Vanmiddag kennelijk net op tijd bij 123 besteld, gelukkig dat er dus ook shophouders zijn die gewoon slapen zoals het hoort.

Ik was zaterdag al voorzien van een kayfun 5,helaas wachten tot woensdag dat ik hem mag bewonderen.

Ik was zaterdag al voorzien van een kayfun 5,helaas wachten tot woensdag dat ik hem mag bewonderen.

Nou nou, poe poe, en je vraagt dan niet eens of ik er ook 1 wil. Al die stress voor niks.

Maareh, maakt niet uit. Ik denk dat de meeste hier op 't forum die hem erg graag willen wel een adres gevonden hebben.

Ik voorzie een hoop handchecks woensdag/donderdag [emoji12]

• Like 1

1 hour ago, Stevens said:

Nou nou, poe poe, en je vraagt dan niet eens of ik er ook 1 wil. Al die stress voor niks.

Maareh, maakt niet uit. Ik denk dat de meeste hier op 't forum die hem erg graag willen wel een adres gevonden hebben.

Ik voorzie een hoop handchecks woensdag/donderdag emoji12.png

Je had natuurlijk ook een pm kunnen sturen.had ik je doorverwezen.ga hier natuurlijk niet openlijk neerzetten welke shop het was.

• Like 2