Jump to content

Recommended Posts

Helleu FBT,

heb vanavond met  mijn mobiel op het Forum ingelogd, nu thuis op mijn Ipadje heb ik tot twee keer toe gehad dat mijn inlog niet werd geaccepteerd, gereset ( wachtwoord vergeten) iedere keer zelfde inlog gebruikt, en woppa bij de volgende  keer moet ik me weer aanmelden en weer ogenschijnlijk verkeerde inlog, weer gereset, kortom krijg er een punthoofd van, wil gewoon ingelogd blijven, so please hellup :)

Hoe je je cache moet legen op een ipad weet ik niet. Maar daar zit veelal wel het probleem. Overigens lijkt alles aan serverzijde naar behoren te werken.

Apple lovers alhier kunnen je vast helpen

• Like 1

Op een iPad kun je de cache legen door "instellingen > Safari > wis cookies en gegevens" te kiezen. Ik wis dan gelijk ook de geschiedenis, maar als het goed is hoeft dat niet. 

• Like 2

:) Dank @Eelco en @Sledge en @Rickw57 ga het meteen doen, ik moest overigens zonet weer inloggen, terwijl remember me staat en stond aangevinkt, mijn wachwoord hoefde ik niet meer te resetten :) das al een +

ps Eelco bij mij is het en en, geschiedenis zowel als data, durf dat niet anders ben ik mss heeeeel veeel bits en bob's kwijt , tis nog een oud Ipadje :( uit 2011)

Edited by Meyeke52