mattanja Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Kan iemand van het beheer dit mij uitleggen want dit is al de 2 de keer hoe ik van member terug gezet ben naar newbie en al lid ben vanaf 2014 toen dit forum overgezet was naar deze nieuwe werd ik ook gedragadeerd maar na wat pb,s naar het beheer terug gedraaid naar member omdat ik in het oude forum veel meer als tien berichten had. nu ben ik weer gedegradeerd terwijl ik ook hier weer meer als tien post heb ben nou eenmaal niet zen poster sorry. kan niks meer verkopen . niet dat het me wat uitmaakt maar dit begint me wel te storen ik zag dat sledge als laaste op me profiel is geweest dus, sledge heb jij dit gedaan en zo ja waarom?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Je staat op 59 berichten, en waarom zouden we in hemelsnaam aan je profiel rommelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erkki Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Is newbie een scheldnaam ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 23, 2016 Author Share Posted May 23, 2016 ik heb niet gezegd dat men rommelt in mijn profiel maar het is wel zo dat het beheer me terug kan zetten van member naar newbie dus heb nog steeds geen antwoord op me vraag ? en dit betekend voor mij serieus dat ik niks kan kopen in het verkoop topic wat ik dus wel is doe. wat is dus voorheen wel kon ook dat ik niks kan verkopen maar dat is bijzaak in deze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannes62 Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Volgens mij ben je nu member EN newbie (staat allebei in je profiel). Newbie af ben je pas bij een minimum aantal berichten (ik geloof 100, maar hang me er niet aan op). Maar het zijn van newbie doet toch niks af aan je imago? of wel.......? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 23, 2016 Author Share Posted May 23, 2016 nee hannes dat klopt dat newbie maakt me eigenlijk niks uit maar lees nou is even bovenstaande ik kan niks meer kopen in verkoop topics maar toch bevreemd me dit dit is allemaal gekomen toen we van het oude forum naar het nieuwe gingen werden alle berichten op 0 gezet toen meen ik werd ik terug gezet door karin als member hang me er niet aan op ,en ineens ben ik weer newbie? met alle gevolgen van dien.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elja Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 1 minute ago, mattanja said: nee hannes dat klopt dat newbie maakt me eigenlijk niks uit maar lees nou is even bovenstaande ik kan niks meer kopen in verkoop topics maar toch bevreemd me dit dit is allemaal gekomen toen we van het oude forum naar het nieuwe gingen werden alle berichten op 0 gezet toen meen ik werd ik terug gezet door karin als member hang me er niet aan op ,en ineens ben ik weer newbie? met alle gevolgen van dien.. Onder je avatar zie ik 61 posts staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 @mattanja, lees nou 's goed. Je staat op 61 berichten, je kunt naar hartelust kopen in het verkooptopic. Er is niets aan de hand en ja, je bent wél aan het beschuldigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 23, 2016 Author Share Posted May 23, 2016 ja dat klopt heus wel maar waarom was ik dan vorgie week nog member of senior etc en nu newbie Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaWa Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 @Karin Spaink, kijk eens naar de groepslidmaatschappen van mattanja (en naar de groepsrechten), ik vermoed dat daar iets niet goed zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Just now, mattanja said: ja dat klopt heus wel maar waarom was ik dan vorgie week nog member of senior etc en nu newbie Je BENT member. Kijk maar naar wat er net onder 'Lid Oliespuitjes Club' staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 23, 2016 Author Share Posted May 23, 2016 kan ik niet karin kan er niet eens reageren zucht en sorry wilde niemand beschuldigen zo is was het niet eens bedoeld ja member van het oliespuitje maar niet van dit forum daar ben ik weer newbie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 23, 2016 Author Share Posted May 23, 2016 nogmaals ik kan niet reageren in het verkoop topic noch wat kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistig Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Als ik in de google cache kijk van 8 maart, staat het aantal posts op 507. Er lijkt dus wel ergens iets aan de hand te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Ik heb je handmatig op 500 berichten gezet, @mattanja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 23, 2016 Author Share Posted May 23, 2016 Oke dank je wel probleem opgelost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Mattanja, De vorige keer heb ik je al uitgelegd dat de verhoging van je postcount een cosmetische ingreep is. Zodra er een update komt of een nieuwe index plaatst vindt, wordt je postcount automatisch weer terug gezet op het werkelijke aantal. Dat kunnen wij ook niet voorkomen. Onlangs hebben we opnieuw moeten indexeren, omdat bleek dat de zoekfunctie niet goed werkte na geschuif in de memberships (nav dat nieuwe leden kunnen meelezen in de verkoophoek). 10 hours ago, mattanja said: en sorry wilde niemand beschuldigen zo is was het niet eens bedoeld Okidoki. Op mij kwam je ook nogal steigerend op je achterste benen over. Alsof je eerste gedachten naar kwade wil uit gaat. Echt, we zijn niet zo slecht als we eruit zien Overigens dacht ik tot op nu, dat het wel een image-dingetje was. Nu dat niet blijkt te zijn, zou er eigenlijk niets aan de hand moeten zijn, want met ruim zestig berichten zou je gewoon alle toegang tot de verkoophoek moeten hebben. Ik zal eens kijken waarom dat niet zo is. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Ik heb niets afwijkends kunnen vinden. Zoals gezegd zal tzt wederom je postcount terug worden gezet naar het eigenlijke aantal. Als dat gebeurd en je hebt wederom beperkte toegang tot de verkoophoek, laat het even weten, dan kijken we verder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattanja Posted May 24, 2016 Author Share Posted May 24, 2016 nee klopt sledge nadat karin mijn berichten op 500 had gezet kon ik er dus weer in waar ik heel blij om ben kan ook weer gewoon reageren nu en nogmaals sorry wat ik soms typ kan raar of anders overkomen wat ik dus helemaal niet zo bedoel duizend maal ecuus en als het weer gebeurt zal ik het melden of proberen die 100 post te halen hoop dat me dat lukt bedankt voor alle moeite 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Excuses ruimschoots geaccepteerd. 100 posts is nergens voor nodig, al vinden we het natuurlijk wel leuk om je meer te lezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Ik denk dat ik het probleem heb gevonden; @Sledge, lees je even mee? @Priegelkon het verkooptopic namelijk ook niet zien, bleek vanavond. @mattanja is lid van de Oliespuitjesgroep, @Priegel ook, benevens van de L&G. Bij het aanzetten van een extra groep van iemand vergeet je soms de oude groepen te behouden, en zo hadden deze twee oudgedienden op forum-niveau niks -> ze waren schijnbaar newbie. Opgelost! (Het probleem zal zich mogelijk ook bij anderen voordoen, dan weten we nu tenminste waar we hett moeten zoeken.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Ik ben de Oliespuitjesgroep even aan het doorspitten, en jawel, al flink wat fouten eruit gehaald: @Briggitte, @erwinwessels, @L0rdj3, @Het Oog en nog veel meer mensen: allemaal newbies, maar niet heus. Ik ben de lijst aan het fixen. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud68 Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 On 23-5-2016 at 13:40, Karin Spaink said: Ik heb je handmatig op 500 berichten gezet, @mattanja. Zet mij ff op 12000,...lijkt me gewoon leuk 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Alle Oliespuiters doorgelopen, en alle L&G'ers. Zeker 80 mensen van hun newbieschap bevrijd, waaronder ook mezelf 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
erwinwessels Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 1 hour ago, Karin Spaink said: Ik ben de Oliespuitjesgroep even aan het doorspitten, en jawel, al flink wat fouten eruit gehaald: @Briggitte, @erwinwessels, @L0rdj3, @Het Oog en nog veel meer mensen: allemaal newbies, maar niet heus. Ik ben de lijst aan het fixen. Niets van gemerkt, en ook de laatste tijd vaak in het verkoopboard gekeken... Maar wel hartstikke bedankt! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts