Guest abcd Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 HIGH END REVOLUTE appeltaart (flesje met het DIY logo) Ik heb de vloeistof al in diverse samenstellingen gemixt, 50/50 pg/vg 5% wodka 8% aroma, maar ook als 60/40 vg/pg zonder wodka. Ik heb de vloeistof gevaped na omschudden en een half uurtje ultrasoon, maar ook na 1 week, 2 weken, en 1 maand. Dit aroma is eigenlijk al direct na de ultrasoon goed te vapen, echter na 1 week worden de smaken net iets fijner,maar niet heel veel. Ik proef een heerlijke smeuïge appeltaart vulling, soms wat neigend naar de smaak van appelcorn, na 1 week zijn er duidelijker smaken te proeven van de korst, al is het maar een hint. De damp laat een zoete en soms boterige smaak achter op de tong en lippen, net alsof je echt appeltaart hebt gegeten. Dit is een van mijn all day vapes. Heb je iets aan mijn review post dan een comment hieronder, kun je er niets zinnigs over zeggen maar kun je mijn review wel waarderen? Then please hit the like button. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie98 Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 heb je een linkje? sorry, k ben wat lekkers aan t zoeken ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 (edited) 1 hour ago, Tommie98 said: heb je een linkje? sorry, k ben wat lekkers aan t zoeken ;P Weet niet helemaal zeker of het deze is: https://www.savevape.nl/nl/revolute-appeltaart.html Maar is de enige "Appeltaart" die ik ken van Revolute. Ik geloof dat @SaveVape het hele Revolute assortiment heeft. Ik zie daar geen "Appeltaart" tussen de "High End Flavours" staan. Revolute heeft twee aroma lijnen de "standaard" en de "high end" (https://www.savevape.nl/nl/aromas-europe/revolute-flavors/rev-hi-end-flavours/), ik heb goede ervaringen met beide lijnen. De aroma's in de standaard lijn hebben vaak een iets minimaler smaakprofiel ("enkelvoudige" smaken in plaats van een cocktail/melange aan smaken). Edited August 3, 2017 by TheVapingRaven Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissFog Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Hier ook een Revolute-fan en het is dat ik al een fijn appeltaartaroma heb, anders had ik deze zeker genomen. Ik denk na het lezen van deze review dat de twee best veel op elkaar lijken (Insane TM). @abcd, proef je goed de kaneel in deze versie? Dat mis ik in het aroma dat ik heb net een beetje, de appel daarin is eerder fris dan warm-kruidig zeg maar (de basis is echter wel vol en zoet, en inderdaad ook boterig). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eelco Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 55 minutes ago, MissFog said: …dat mis ik in het aroma dat ik heb net een beetje, de appel daarin is eerder fris dan warm-kruidig zeg maar (de basis is echter wel vol en zoet, en inderdaad ook boterig). Ik heb de appeltaart van Revolute wel eens gehad, maar de appel is helaas te fris. De enige echte appeltaart liquid (met de aardachtige, beetje zompige appelsmaak van een echte taart) die ik ooit eens heb gehad was van Zarro. Ik geloof echter niet dat die nog ergens te krijgen is: het was een submerk van Rocket Fuel. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foggy Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Weer eentje om te onthouden Ik ben al een tijdje fan van Capella apple pie v2. Heb inmiddels ook die van Flavour art geprobeerd, welke ik gewoon vies vind. Heb nog een flesje apple pie flavour van TPA liggen, die ik nog moet testen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissFog Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 31 minutes ago, Eelco said: Ik heb de appeltaart van Revolute wel eens gehad, maar de appel is helaas te fris. De enige echte appeltaart liquid (met de aardachtige, beetje zompige appelsmaak van een echte taart) die ik ooit eens heb gehad was van Zarro. Ik geloof echter niet dat die nog ergens te krijgen is: het was een submerk van Rocket Fuel. Ah, dan zullen ze inderdaad een beetje de zelfde smaak hebben. Gelukkig vind ik de huidige appeltaart die ik heb ook heel lekker hoor, maar precies zo'n zompig, echt taartsmaakje dat jij beschrijft heb ik niet gevonden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie98 Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 thanks! binnenkort dan maar even bestellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Een andere appeltaart om eens te proberen is die van CdD. Iets te weinig korst smaak, maar een redelijk getrouwe gebakken appel. Ik proef er ook geen kaneel in (sommigen vinden dat niet lekker) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts