Guest Noltha Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 (edited) Na de zeer leuke proefdag bij FlavorMonks, had ik natuurlijk wat aroma's aangekocht. Mijn review gaat over de Green Apple en Cinnamon. Daar ik bij flavormonks deze geproefd had, zat wel taart bij, was ik meteen verkocht. Dus zogezegd zo gedaan. De flesjes waar de aroma's in zitten zijn uit glas en zijn mooi om naar te kijken, ja de stickers alleen al een kunstwerkje. Nu de smaken, dit is persoonlijk en kan voor ieder ander toch verschillen. Nu het Green Apple aroma riekt fris, niet echt zurig, beetje zoetige ondertoon , eigenlijk riekt het echt naar een Granny smith appel. Het Cinnamon aroma riekt naar verse kaneel ,riekt niet heel krachtig maar ook niet flauw. Beide aroma's zijn goed als stand alone aroma's, maar de magie begint met deze smaken te mixen. Tevens, wat ik zeer beduidend vind, is dat geen enkel aroma een zeep/chemie achtige geur hebben. Dus een zeer groot pluspunt Als basis gebruik ik een 85VG/15PG met 4mg nicotine base. Zelf ben ik iemand die niet hoge aroma % gebruik in liquids, meestal tussen de 5 a 8%, bij sommige aroma's iets meer. Gemengd heb ik de volgende liquid, 10ML; 6% Green Apple 2% Cinnamon 92% base Na 2 dagen rook ik de cinnamon wel maar was nog niet duidelijk aanwezig, maar dit veranderde snel na 5 dagen, na 7 dagen steepen, riekt de mix als verse appel met een vleugje kaneel erover, zeer gebalanceerd. De proef doe ik met een dripper; The Stumpy , hier op zit een Kanthal A1 1.2 Ohm coil op 15W met als watte de Kendo Vape Cotton Gold. Eerst heb ik de dripper gedampt met een aroma vrij liquid, dit een paar keer , dan komt de mix. Als eerste, de geuren smaak belevenis is overtuigend. Bij de inhale proef ik de wat zure appel met een zoete ondertoon, de kaneel is overtuigend zonder dat deze de Green Apple verdringt. Bij de exhale komen beide smaken zeer fijn overeen en krijgt de smaak beleving nog eens een boost. De volle en ronde smaak maakt deze mix in mijn ogen een winner. Kortom dankzij de zeer goede aroma basis van FlavorMonks, vullen deze 2 aroma's zich zeer goed aan. Ben volledig overtuigd van de FlavorMonks aroma's. Edited May 25, 2016 by Ahtlon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts