Sub-Ωhm Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Goedemorgen FBT, even een vraagje over de Question & Answer topics, in deze topics heb je de keuze tussen "sort by date" & "sort by rating" Iedere keer als ik zo'n topic open staat de instelling weer op sort by rating, is er een mogelijk deze vast te zetten op sort by date, ik vind de topics veel duidelijker lezen wanneer de antwoorden in tijdlijn staan ipv dwars door elkaar. Of zie ik bij de instellingen wat over het hoofd ? bvd voor het antwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 2 hours ago, Sub-Ωhm said: Iedere keer als ik zo'n topic open staat de instelling weer op sort by rating, is er een mogelijk deze vast te zetten op sort by date, ik vind de topics veel duidelijker lezen wanneer de antwoorden in tijdlijn staan ipv dwars door elkaar. De interface zet 'm automatisch op 'sort by ranking'. Ik kan niets vinden om die instelling te veranderen, ook niet op het IPS-forum. Heel onhandig, ja :( 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted May 28, 2016 Author Share Posted May 28, 2016 Just now, Karin Spaink said: De interface zet 'm automatisch op 'sort by ranking'. Ik kan niets vinden om die instelling te veranderen, ook niet op het IPS-forum. Heel onhandig, ja :( Tja, wat nie kan, dat kan nie ? Toch bedankt voor de moeite ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Ik geloof dat we welgeteld 1 topic hebben wat "beantwoord" is. Likes worden gegeven zoals gebruikelijk, ratings bijna niet. Misschien moeten we concluderen dat het experiment gefaald is. En er weer gewone boards van maken 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 2 minutes ago, Sledge said: Ik geloof dat we welgeteld 1 topic hebben wat "beantwoord" is. Likes worden gegeven zoals gebruikelijk, ratings bijna niet. Misschien moeten we concluderen dat het experiment gefaald is. En er weer gewone boards van maken Vind ik ook wel een optie, wat haast niemand doet iets met die rankings. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted May 28, 2016 Author Share Posted May 28, 2016 4 minutes ago, Sledge said: En er weer gewone boards van maken Sledge, wat heb je toch goeie ideeën ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elja Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Geen idee, ik weet niet waar jullie het over hebben Heeft het voldoende bekendheid gekregen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 2 hours ago, Sub-Ωhm said: Sledge, wat heb je toch goeie ideeën ! Vergis je niet, het stille experiment was ook mijn idee (nee geen bekendheid dus @elja) Het had leuk kunnen zijn, iets waar beginners snel antwoorden kunnen vinden op vaak gestelde beginnersvragen, zonder dat het hele topic doorgespit hoeft te worden (en dan is het fijn dat de sortering op rating staat) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts