-MJ- Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 (edited) *realiseer me net dat dergelijke reviews niet meer toegestaan zijn hier @mods: topic mag verwijderd Edited June 12, 2016 by -MJ- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapitein Merijn Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Waarom zou een review niet mogen? Je hebt die Tornado toch zelf gekocht? Ik ben wel benieuwd want heb hem al in mijn winkelmandje zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balling Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Gewoon doen. Het mag allemaal als je er geen geld mee verdient. We zitten hier allemaal met spanning op je bevindingen te wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 3 hours ago, -MJ- said: *realiseer me net dat dergelijke reviews niet meer toegestaan zijn hier @mods: topic mag verwijderd Ga gerust je gang - als je het ding zelf hebt gekocht, en je niet optreedt als stropop voor de maker/verkoper, zal niemand je iets in de weg leggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts