Jump to content

Kanger MT3

Guest JonathanOuwens

Recommended Posts

Guest JonathanOuwens

:hi

Nou, mijn eerste reviewtje dan maar! Binnenkort meer over de ViVi Nova Mini. :)

De Kanger MT3 is echt een topclearomizer! Goede hees, heel stevig en makkelijk uit elkaar te halen om hem schoon te branden! Er schijnen mensen wat problemen te hebben met het vullen, maar dit is voor mij zeker nooit een probleem geweest, hij vult vanaf de onderkant dus geen gedoe meer met de driptip eraf schroeven!

Hij heeft een grote tank en dus minder vaak vullen. :)

Ik ben helemaal verliefd op dat ding, maar - zoals ik met al mijn clearomizers doe - ik heb hem gesloopt. Dus een tip, als je er een twist batterij onder gooit, ga dan niet, ik herhaal NIET laten zien hoeveel rook je uit kan blazen en dus 20 seconden door hijsen. Bij het schoonmaken trok ik de (verbrande) wick uit elkaar en nu stroomt alle vloeistof direct weer naar boven als ik hijs.

Het enige nadeel dat ik zou kunnen noemen is dat hij wel veel vloeistof slurpt. Houd rekening met een extra ml per dag. Dit kan natuurlijk ook komen doordat ik bij deze clearomizer ben begonnen met de twist batterij, maar dat zal niet alles zijn.

Een vergelijkinkje, links de Kanger MT3, in het midden de Ego CE5+ en rechts de ViVi Nova Mini:

kangermt3.png

Deze clearomizer is echt een aanrader voor iedereen. Beginner of gevorderde, deze moet je zeker proberen. :)

Kopen, kopen, kopen!

Jonathan

Guest paulv

Je moet zien dat de wick helemaal aansluit, als je er eentje uithaalt heb je gegarandeerd problemen.

Bij rebuilding plaatste ik 3 x 1.5mm boven op mekaar en het lekken nam onmiddellijk een einde.

Guest JonathanOuwens

Even losse wickjes erbij bestellen dus? :)

Haha, bij mij is 't heel erg, eerste twist batterij kapot gegaan (verkeerd uitgelegd), CE5+ setje kapot gegaan, gestolen en na een feestje verloren... Ben echt hópeloos! :P

• 4 weeks later...

Hoi, ik heb met deze clearo al 2x iets eigenaardig voor gehad al 2 maal dat de wick in de coil helemaal is weggebrand dit gaat vooraf door een silicoon achtig vliesje dat  buiten de coil verschijnt, bij het vullen verwijder ik dit en als ik dat vliesje op een doekje afdep blijkt het telkens een haartje van de wick te zijn. Ik heb 2 mt3 s in mijn bezit en het is al 2 keer na elkaar bij de zelfde de ander heeft t niet. Een te hoog voltage kan het niet zijn denk ik gebruik de 1,8 ohm coil op een standaard ego-t batterij. Ik haal geen 10 ml voor de wick helemaal weg is dan blijft er enkel nog de coil over.heeft iemand hier soms het zelfde probleem? ik hou het voor bekeken met deze mt3 s gezond kan dit niet zijn. Een ontevreden mt3 gebruiker.

Belgium guy, misschien bedoel je zo'n losliggend draadje op de coil, dat aan de wandel is gegaan omdat het ijzeren staafje niet goed aangedrukt zit.

Er schijnen mensen wat problemen te hebben met het vullen, maar dit is voor mij zeker nooit een probleem geweest, hij vult vanaf de onderkant dus geen gedoe meer met de driptip eraf schroeven!

De driptip hoef je er bij een Vivi niet af te schroeven; je schroeft gewoon meteen het hele bovenste deel eraf, zodat je meteen de tank kunt bijvullen terwijl de clearomizer nog op de batterij zit, wat dus echt onmogelijk is bij een T3 of MT3 (MT3 is een T3 met een jasje eromheen)

Het enige nadeel dat ik zou kunnen noemen is dat hij wel veel vloeistof slurpt.

Mijn ervaring is, dat de Vivi's veel meer slurpen.

----

Bij de T3/MT3 moet ik wel de losliggende draadjes verwijderen, anders krijg ik problemen met de dikke VG-liquid.

Guest paulv

Misschien een slecht exemplaar, en dien je zelf eens proberen te rebuilden.

De T3 in mijn bezit is wezenlijk hetzelfde als de MT3 qua bouw en mijn problemen zijn verdwenen na zelf de wickjes te hebben vervangen, geen lekkage, gebrubbel of wat dan ook...

En idd de T3, die een veel lichtere trek heeft, slurpt aanzienlijk meer vloeistof dan een Vivi

Belgium guy, misschien bedoel je zo'n losliggend draadje op de coil, dat aan de wandel is gegaan omdat het ijzeren staafje niet goed aangedrukt zit.

Er schijnen mensen wat problemen te hebben met het vullen, maar dit is voor mij zeker nooit een probleem geweest, hij vult vanaf de onderkant dus geen gedoe meer met de driptip eraf schroeven!

De driptip hoef je er bij een Vivi niet af te schroeven; je schroeft gewoon meteen het hele bovenste deel eraf, zodat je meteen de tank kunt bijvullen terwijl de clearomizer nog op de batterij zit, wat dus echt onmogelijk is bij een T3 of MT3 (MT3 is een T3 met een jasje eromheen)

Nee het zijn echt de wickjes in de coil er schiet niks meer van over enkel het spoeltje .

Het enige nadeel dat ik zou kunnen noemen is dat hij wel veel vloeistof slurpt.

Mijn ervaring is, dat de Vivi's veel meer slurpen.

----

Bij de T3/MT3 moet ik wel de losliggende draadjes verwijderen, anders krijg ik problemen met de dikke VG-liquid.

Ik heb dat al bij elke coil van de T3/MT3 moeten doen.

Zelfs met 100% PG anders gegarandeerd verbrande smaak.

Lekken doen mijn T3/MT3's niet.

Nu al een paar uur de Protank aan het dampen zonder wikjes te verwijderen en werk tot nu toe top.