Vaperhenk Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Ik weet niet of dit al aangegeven is, maar ik er niets over vinden. Het subforum Nieuws binnen- en buitenland vertoont geen activiteit meer sinds zaterdag. Dit was altijd een redelijk actief subforum dat ik volgde, echter sinds zaterdag geen nieuwe posts meer. Ik zie wel nog 4 dezelfde nieuwe topics van Marianne, maar als ik die open, dan krijg ik een foutmelding. Vroeg me af of dit een aan mijn account gerelateerd probleem is of voor iedereen zo is. Alvast bedankt voor jullie aandacht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Er waren wat probleempjes die zijn opgelost als het goed is @Vaperhenk. De topics van Marianna kreeg ik ook, heb ik inmiddels verwijderd. Verder denk ik dat het gewoon even rustig is op het nieuwsfront, want het board werkt verder zoals het hoort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaperhenk Posted June 28, 2016 Author Share Posted June 28, 2016 Ah ok, Komkommertijd. Ik vond het zo raar met al die topics en die foutmelding. Leek op een probleem. Dankjewel! :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Mogelijk houdt eea. verband met de crash van afgelopen zaterdag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts