SCi Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 Een tijdje geleden heb ik weer een nieuwe serie aroma's aangeschaft. Hierbij de eerste. Blueberry cinnamon crumble van capella. De lucht van het aroma heeft inderdaad wel iets weg van bosbes al komt het wat kunstmatig over. Er 'hangt' nog iets aan vast maar dat is niet te plaatsen. Aangemaakt op 10% ( kwam wederom uiteenlopende percentages tegen ) met 50/50 pg/vg , 6mg nic. Heeft een maand kunnen steepen. De lucht van de liquid is veranderd ; ook nu een wat kunstmatige bosbes lucht maar er is nu ook een beetje kaneel te bemerken. Gedampt in m'n isub G met een clapton coil van 0,5 ohm op 31 watt. De dampervaring is nogal schrikken ; een mix van vrij aanwezige kaneel en een tikje chemische bosbes. Helaas kom ik niets tegen van het "crumble" element. Duidelijk is dat je gerust een lager percentage van dit aroma kunt gebruiken maar als geheel ben ik niet echt gelukkig met de kunstmatige bosbes en het ontbreken van het crumble element. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts