Guest dragondan Posted July 11, 2016 Share Posted July 11, 2016 Vraagje, vooral voor de moderator(s) Vroeger was ik ook aktief als moderator op een, ondertussen opgedoekte, belgische site. Ik herinner mij nog dat wij daar toen bepaalde topics hadden die steeds bovenaan bleven staan, een belangrijke vaststaande plaats. Dit waren vooral topics waarin basisuitleg gegeven werd, waarin voor de hand liggende vragen meestal een antwoord kregen. Alzo werden dezelfde vragen niet steeds opnieuw gesteld, dit natuurlijk indien "newbies" de moeite namen om op z'n minst deze topics eerst door te nemen. Voordeel hiervan was dat je als newbie je niet door een hoop topics te moeten worstelen om tot een antwoord te komen... Zie ik het nu fout of is deze "functie" idd niet aanwezig op deze site? Mijn probleem momenteel is namelijk volgend; Ik ben stilaan zinnens om zelf m'n coils te gaan bouwen. Omdat ik daarover echter al verschillende negatieve dingen las her en der wil ik wel eerst goed weten hoe en wat. Maar als ik het desbetreffend forum hierover, rebuildable atomizers, open zie ik diverse topics waarin eerder gediscusieerd word over verschillend materiaal etc...niet zozeer over basiskennis benodigd om je coils zelf te maken... Of zie ik er gewoon over??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cleootje pio Posted July 11, 2016 Share Posted July 11, 2016 @dragondan ik ben wel geen mod maar geef toch even een reactie. Onderdeel van dit forum is een zgn dampwiki, helaas was de daarin opgenomen info nogal verouderd. Inmiddels is er door een aantal forummers hard gewerkt aan nieuwe inhoud. Op dit moment wordt er gewerkt aan de laatste redactie. Zodra dit gereed is zal de dampwiki weer voor iedereen toegankelijk zijn. Bij de diverse forums zijn overigens wel sticky topics die handig zijn. Als je nu al een gerichte vraag hebt, stel die dan gewoon. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dragondan Posted July 11, 2016 Share Posted July 11, 2016 Bedankt voor de verduidelijking cleootje, Sticky topics was idd wat ik daarstraks zocht maar ik kon er niet op komen.. Die dampwiki heb ik ook al wel aangeklikt maar is gewoon leeg, ik kijk er wel naar uit. En ik snuister nog wel wat rond, misschien vind ik toch wel wat antwoorden. Indien niet zo dan stel ik toch gewoon de vraag zoals jij aangeeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Als ik klik op Dampwiki, dan pas komt daarnaast de Dampgids voor Beginners in beeld: http://www.hotcoildm.nl/downloads/ergb1.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dragondan Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Als ik op dampwiki klikt krijg ik de melding dat deze leeg is. De dampgids voor beginners staat er gewoon naast . Deze is wel interessant om door te lezen maar gedetallieerde info hoe je nu net een RBA of RTA in elkaar steekt vind je er niet in terug... Ondertussen heb ik al redelijk wat info verzameld over laatst genoemd onderwerp ( met dank aan diverse personen van deze fijne site ) dus je raakt zowiezo wel aan de antwoorden die je zoekt...En op deze manier is het misschien wel leuker in plaats van alles voor de voeten geworpen te krijgen...Leer je meteen ook nog wat fijne mensen kennen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts