Jump to content

510 clearomizer smaakt vreemd

Donna

Recommended Posts

Ik heb een aantal 510 clearomizers gekocht en ook bijna dezelfde soort van elgarette uit Belgie.

Deze had ik gekocht omdat ik van die goede verhalen erover gelezen had.

Maar ik vind alle liquids erin precies hetzelfde smaken ,maakt niet uit welke ik erin doe ,het smaakt allemaal naar zeepsop en de damp is ook enorm warm.

Ik gebruik ze alleen maar op het oliespuitje want ik damp nergens anders mee behalve de eroll en daar passen ze niet op.

En als ik dan alsmaar lees dat ze zo handig zijn om smaakjes te testen dan denk ik wat doe ik fout.

Wie heeft een antwoord voor mij.

hmmm, welke type clearomizers heb je gekocht, Donna

Het kan zijn dat er met de Factory-Batch iets mis is gegaan en dat meerdere mensen hetzelfde ervaren als jij....

maar er zijn inmiddels dermate veel soorten clearomizers dat we niet kunnen weten welke je gekocht hebt..

misschien van beide modellen een linkje naar de websites plaatsen.... weten we in ieder geval om welke modellen het gaat.

Is het al tijden zo dat alle liquids naar zeepsop smaken ??  of recentelijk.....

Als het recentelijk is, kan het te maken hebben met het wisselen van de smaak pappillen, een soort van reset eigenlijk,

die ongeveer iedere 3 maand plaats vindt... hoef je niets voor te doen, gaat helemaal automatisch....

Hetgeen je bijv. 3 maand geleden heerlijk vond kan dan nu afgrijselijk smaken....

het is een mogelijkheid.... tis niet gezegd dat dat het is natuurlijk....

Als je te vaak te gekruid (heet) gegeten hebt, krijg je eerder een reset van de pappillen....

Dank voor je antwoord camikease, was een beetje druk daarom heb ik niet eerder een antwoord gegeven.

Denk dat ze vooral eerst ingedampt moeten worden heb n.l een poosje koffie erin gehad en nu gaat het beter.

Maar in het begin hebben ze echt een zeepsmaak. zijn de 510 clearomizers van ecig4u, die van elgarette heb ik verder niet meer gebruikt.

Vind het vervelend als iets niet gelijk lekker smaakt.