Jump to content

Recommended Posts

Helleu Moderators,

Heb een probleem met de Vapours Lounge, kan daar nml niet doorklikken naar een volgende pagina.

ongeacht welk topic.

merkte het van de week al met het topic Pray for Nice, nu met terreur en staatsgrepen.

blijf op de eerste pagina en kan dus niet naar de volgende, ook wordt na next klikken de pagina  " mistig ".

enigste ding dat ik kan bedenken is dat ik onverhoopt uit de grijze zone van het Forum ben uitgeschreven zonder verzoek daartoe, of mss is er meer aan het handje, hulp graag :)

waarvoor alvast mijn dank :worship 

ps zit op een ipadje met ios natuurlijk :grins 

• Like 1

Same here, en als je een reply wilt doen geeft dat ook problemen. Dat lijkt de eerste keer vast te lopen met de submit reply knop, daarna doe je het nog eens en dan heb je een dubbele tekst met de melding dat je posting gemerged is. 

Oja, ik werk met chromium (chrome dus)

• Like 1

55 minutes ago, Meyeke52 said:

Helleu Moderators,

Heb een probleem met de Vapours Lounge, kan daar nml niet doorklikken naar een volgende pagina.

ongeacht welk topic.

merkte het van de week al met het topic Pray for Nice, nu met terreur en staatsgrepen.

blijf op de eerste pagina en kan dus niet naar de volgende, ook wordt na next klikken de pagina  " mistig ".

enigste ding dat ik kan bedenken is dat ik onverhoopt uit de grijze zone van het Forum ben uitgeschreven zonder verzoek daartoe, of mss is er meer aan het handje, hulp graag :)

waarvoor alvast mijn dank :worship 

ps zit op een ipadje met ios natuurlijk :grins 

Idem hier, via android smartphone en chrome.

Op win10 pc en ie geen probleem.

• Like 1

ik ook en heb dit al gemeld aan karin per pb  maar konden weinig doen?

ik dacht dat het aan de soft ware lag het antwoord was omdat karin niet echt last had  in die trend van kon ze er weinig aan doen

dit verbaasde me al dit was een paar dagen geleden deze melding

Had hier het weekend ook last van, dubbele posts en wazige screen na volgende pagina keuze...

Dubbele posts kon ik vermeiden door na de eerste bericht save de pagina te refreshen.

3 hours ago, Meyeke52 said:

enigste ding dat ik kan bedenken is dat ik onverhoopt uit de grijze zone van het Forum ben uitgeschreven zonder verzoek daartoe

Volgens mij was dat een functie van de kelder en is dat bij de Lounge niet meer van toepassing.

Windows telefoon met IE

Ik heb het ook gezien: volgens mij doet het probleem zich pas voor nadat het grijze theme haar intrede heeft gedaan?

Als dat zo is vermoed ik dat het probleem ligt aan een QuotaExceededError door de root_framework.js en plugin.js, samen met de twee verschillende themes (standaard en lounge) die elkaar dan dwars zitten (en constant in de achtergrond blijven laden). Gezien de kleinere gereserveerde opslag die een "telefoon" browser heeft gaat het vooral op mobiele toestellen mis.

5 minutes ago, Eelco said:

Ik heb het ook gezien: volgens mij doet het probleem zich pas voor nadat het grijze theme haar intrede heeft gedaan?

Als dat zo is vermoed ik dat het probleem ligt aan een QuotaExceededError door de root_framework.js en plugin.js, samen met de twee verschillende themes (standaard en lounge) die elkaar dan dwars zitten (en constant in de achtergrond blijven laden). Gezien de kleinere gereserveerde opslag die een "telefoon" browser heeft gaat het vooral op mobiele toestellen mis.

*Pffff,wat voel ik me oud....:) *

Edited by RichTrip
  • Like 1

We zijn zo oud als we ons voelen :grins 

Deze ukkepuk is blij met de respons let wel niet dat jullie er last van hebben dat spreekt voor zich.

Hoop dat het fbt er iets aan kan doen thnx allemaal ???

het gaat niet alleen op je mobiel fout ik heb een laptop ik heb dat zelfde probleem

alleen met refrechen helpt maar dan moet je eerst pag 2 of 3 aan tikken dan refrechen en dan zit je op de pagina maar ik vind dat zo vervelend dat ik niet meer ga kijken bij het forum vaperlounge

• Like 2

1 hour ago, Sub-Ωhm said:

Had hier het weekend ook last van, dubbele posts en wazige screen na volgende pagina keuze...

Dat gebeurde forumbreed. @mattanja meldt een probleem uitsluitend voor de Vapers' Lounge, ze kan daar niet van pagina 1 naar pagina 2. Ik kan dat absoluut niet reproduceren; het enige dat ik zie is dat een pagina soms niet volledig laadt en dan op een soort van wazig grijs blijft staan, maar na een refresh is alles ok.

maar om dan te blijven refrechen om topics te kunnen blijven lezen is geen optie voor mij

dan gaat de zin er rap af om telkens bij een pagina te refrechen

, om iets normaal even door te kunnen lezen gaat dus in deze niet.

dus ik blijf het zeggen karin dan zit er ergens iets niet goed ,of het nu wel of geen software probleem is het euvel blijft

en nu blijkt dat ik dus niet de enige ben .

t dus het ligt niet meer aan mijn laptop.

er valt me nog iets op het laden van berichten die je op het forum zet gaat ook tergend traag ?

29 minutes ago, Karin Spaink said:

Dat gebeurde forumbreed. @mattanja meldt een probleem uitsluitend voor de Vapers' Lounge, ze kan daar niet van pagina 1 naar pagina 2. Ik kan dat absoluut niet reproduceren; het enige dat ik zie is dat een pagina soms niet volledig laadt en dan op een soort van wazig grijs blijft staan, maar na een refresh is alles ok.

Ok, dat van die dubbele posts was dus forum breed en is inmiddels opgelost ?

Het probleem van pagina naar pagina is voor mij ook van toepassing, erg makkelijk te reproduceren, en bij iedere pagina wisseling, pagina wordt wel volledig geladen...

2rojon5.png

Zie scherm, i.d.d. alleen op te lossen door pagina refresh.

39 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Het probleem van pagina naar pagina is voor mij ook van toepassing, erg makkelijk te reproduceren, en bij iedere pagina wisseling, pagina wordt wel volledig geladen...

Zie scherm, i.d.d. alleen op te lossen door pagina refresh.

Dat grijze betekent dat de pagina nog niet volledig geladen is. Mogelijk zit 't hem in het style sheeet.

Kan iedereen die er last van heeft, exact aangeven

- op wat voor soort apparaat (iPhone, Android phone, iPad, Windows versie, Mac versie)

- en welke browser?

Want het is geen structureel probleem, lang niet iedereen heeft er last van.

Ipad iOS Safari,  kan ik zonder refreshen niet naar een volgende pagina.

smartphone samsung android niet zonder refreshen ofwel idem probleem :)

op ipadje kan ik bij willekeurig welk topic ( niet gijze gedeelte) naar elke pagina met of zonder refreshen

op het grijze gedeelte dus niet

Edited by Meyeke52
  • Like 1

Laptop Linux (Ubuntu Mate)

Chromium (chrome)

Firefox

Betreft voor zover ik weet alle topics in de Vapours Lounge. Bladeren naar volgende pagina's in een topic gaat niet zonder refresh. Reply verzenden ook niet. 

En alvast bedankt voor de inzet op dit probleem :)

• Like 1