Guest Annemijn Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 In word (alsmede in een tekstdocument) heb ik een lijst aangemaakt die ik graag wil plaatsen om te delen. Helaas gooit hij alles door elkaar.. heb verschillende acties geprobeerd echter zonder het gewenste resultaat. Wie weet de oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maryen65 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Kopiëren en plakken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemijn Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Eh.... dat was de bedoeling. Dat werkt dus niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kevin Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Als je wil mag je het document naar mij doormailen, dan plaats ik het in pdf wel online morgenavond. Ik bekijk dan ook even om hier een goed topic over te maken :) bij nieuwe versies kan je dan altijd de aangepaste versie doorsturen naar mij zodat ik die kan updaten :) De andere optie is om hier alles zelf te typen of plakken en de opmaak aanpassen kan natuurlijk ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemijn Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Dankjewel Kevin, Het gaat om dit bericht.. http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=7896.0 Als pdf inscannen is dan denk ik niet zo handig ivm updaten? maar als ik hem aan jou doorstuur kun jij dan eenvoudig mijn bericht aanpassen door de lijst te plaatsen? Ik vind de lijst namelijk net iets te lang om ze stuk voor stuk in te voeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kevin Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Dat is maar een kwestie van het document even om te zetten naar een pdf, maar als je me de lijst even toezend bekijk ik wel even wat er kan :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemijn Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Zou je mij dan je emailadres even willen pm'en aangezien ik vanuit het forum geen bijlage's in het mailbericht mee kan sturen ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kevin Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Email adres staat in men handtekening ;) Maw: kevin@kcer.org Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemijn Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Helemaal overheen gelezen maar hij is verzonden hoor... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kevin Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Ziezo, Het document staat erbij. http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=7896.msg236866#msg236866 Ik heb het wel aangepast naar een .doc ipv een .docx zo gaan er minder compatibiliteitsproblemen zijn bij de gebruikers ervan :-) Maar een word bestand als bijlage invoegen gaat dus wel. Wat je ook zou kunnen doen is het omzetten naar een excell, is misschien makkelijker te onderhouden achteraf. Ik zal het topic ook nog sticky maken zodat iedereen het beter opmerkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemijn Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Dankjewel voor je hulp Kevin.. ik zie nu pas dat je bijlagen (onderaan het bericht) toe kunt voegen via de + Ik had deze tot op heden gewoonweg niet gezien Zo is het makkelijker voor mij om hem up to date te houden en kan ik het formulier gewoon iedere keer verwijderen en opnieuw uploaden :) Nogmaals dank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kevin Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Graag gedaan :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts