Dr.Smoke Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Voor de liefhebbers van zoet: Uit de e-motion line van F.A. gisteravond een proefflesje gemaakt van het aroma wOw. Alleen al de geur van het Aroma, zette mijn speekselklieren in de Turbostand, nu is het vaak zo dat geur & smaak wel eens voor een verrassing kunnen zorgen! Nou die verrassing heb ik gekregen ook, en hoe! De omschrijving van het Aroma zegt: Gebakken donut met rode vulling & suikertopping. Ga naar de donutbakker en koop een vers gebakken donut, vol gestopt met frambozen/bessen,aardbeien en dan niet te zuinig bestrooit met poedersuiker, dat is wOw wOw en nog eens wOw. 40/60 PG/VG 6mg nic. 3% aroma 120 min. U.C. 50 gr.C Uwell Crown op Wismec Presa 100 W 0.35mm. twisted ss 316L ID 3 mm. 5 wikkelingen 0.3 ohm 45 watt TC. Aroma gekocht bij e-dym.pl voor E 2.38 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Neem je een proefje mee naar de coilmiddag? :pretty :please 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Smoke Posted August 12, 2016 Author Share Posted August 12, 2016 IK ga direct 100ml aanmaken, als er wat over is neem ik het wel mee! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickw57 Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Bah uitverkocht! Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaatert Posted August 13, 2016 Share Posted August 13, 2016 Dat wordt er een voor mijn boodschappenlijstje, lekker!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts