Jump to content

Flavormonks.be

Karin Spaink
 Share

Recommended Posts

Spijtig dat ik het nu pas zie, heb gisteren enkele aroma's aangekocht in winkel. Met deze promotie doe ik het zeker rechtstreeks!

Gisteren de eerste mix gemaakt en kon me toch niet inhouden al eens te proeven. Bevalt me tot nu toe al het beste van alle aroma's die ik als nieuwe damper heb gemaakt. Nog wat meer maken en wat laten steepen. Vind ook de branding zeer geslaagd. Goed bezig! 

• Like 2

Hey geert en vero, ik heb enkele van jullie smaakjes getest de laatste dagen, maar ik damp op max vg. De meesten zijn voor mij een beetje flauw op 10%.(op appelsien en zure appel na)

wat raden jullie aan voor max vg dampers? 5% of nog eens 10% bijkieperen?

Wat ik proef is wel goed en zeker niet chemisch of zo :)

ik damp in een griffin op 0,3

mvg

• Like 1

2 hours ago, christophe1982 said:

…maar ik damp op max vg. De meesten zijn voor mij een beetje flauw op 10%.(op appelsien en zure appel na)

wat raden jullie aan voor max vg dampers? 5% of nog eens 10% bijkieperen?

Helaas geeft praktisch geen enkele producent percentages op voor verschillende base mengsels. De enige keer dat ik dat wel ben tegengekomen las ik:

• 70PG/30VG: 10%
  • 50PG/50PG: 15%
  • max VG: 20%

Misschien is dit een aardige richtlijn om mee te experimenteren?

• Like 2

Helaas geeft praktisch geen enkele producent percentages op voor verschillende base mengsels. De enige keer dat ik dat wel ben tegengekomen las ik:

• 70PG/30VG: 10%
  • 50PG/50PG: 15%
  • max VG: 20%
Misschien is dit een aardige richtlijn om mee te experimenteren?

Ik meng op 10% met 50/50 base,daar gaan ze meestal van uit.

Groetjes van D'r Koempel

• Like 3

• 3 weeks later...
On 19-8-2016 at 00:32, Flavormonks said:

Probeer de Monks in Love maar eens, is gebaseerd op Parfait d'Amour, een oud elixer. Sinaasappel en violetjes zijn de basissmaken. Op korte termijn komen er nog wel een paar. Van klassiekers gesproken, we zijn ook bezig met o.a. rozemarijn recepten, wat een zaligheid om dat te vapen. De fijnproevers onder ons gaan verwend worden binnenkort  ;-)

Ik geniet zeer van de Monks in Love! De eerste proeverij deed ik op 10% in max VG (incl. 10% verdunning met demiwater), die me al een fijn hint gaf van het aroma. Voor de tweede batch heb ik het percentage aroma verhoogd naar 15% (vanwege de max VG) en dat is nòg meer genieten :-) (getest met de Joyetech AIO/0,6 ohm)

Ik ben zeer benieuwd naar de toekomstige fijnproever-aroma's, en tot die tijd hou ik me nog wel even zoet met het proberen van de andere smaakjes van de top-eppie-actie (naast natuurlijk de Monks in Love die momenteel m'n ADV is) :-)

• Like 2

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Meng al een tijdje nu met flavormonks.

Ik vind ze lekker, service en verzending is ook steeds top.

De eppies zijn een geweldig ding, telkens ik wat nieuwe smaken wil testen eerst een eppie kopen alvorens ik direct met minimum 10ml aroma zit dat misschien niet mijn smaak is.

• 3 months later...
  • 9 months later...

FlavorMonks België valt me erg tegen.

Hun drop aroma is de lekkerste die ik kon vinden (zo'n 7 merken geprobeerd) daar niet van, maar de levering is "moeilijker" dan vanuit China blijkbaar.

14 december heb ik een fles 30ML drop aroma besteld.

20 december mocht ik deze (pas?) ontvangen

Niet echt snel, maar begrijpenlijk gezien de gratis verzendkosten.

maar.... dit was een glazen fles, in een gewone enveloppe!!!!

Tja; eigenlijk kun je dan wel bedenken hoe die aankomt..... Een enveloppe vol glas-splinters die doordrenkt is van een lekkere drop lucht.

Ik heb medelijden met de pakketjes die er onder hebben gelegen in het proces

20 december mail ik FlavorMonks hier over, en ze beloven me 21 december een nieuwe fles te versturen.....

Nu 2 weken later wacht ik daar nog op.

Alles bij elkaar ben ik nu dus 3 weken verder en heb nog niets.

Dus qua klantbinding en service, moet je daar zeker niet zijn.

Al zijn de aroma's wel erg lekker.

Ben benieuwd of het nog ooit arriveert (vertraagd door de feestdagen?) en in welke staat.

Edited by Lessram

Dat zal dan ergens mis zijn gegaan, ik deel die ervaring absoluut niet. Heb ze wel eens ergens aan moeten herinneren, maar dat was het dan wel.. Ik zou gewoon nog ff een mailtje sturen. Het kan in de feestdrukte verloren zijn gegaan. Niet dat dat juist is, of dat ik dat goedpraat, maar het kan wel.. Hier klagen komt het niet sneller van..

4 minutes ago, TheRich said:

Dat zal dan ergens mis zijn gegaan, ik deel die ervaring absoluut niet. Heb ze wel eens ergens aan moeten herinneren, maar dat was het dan wel.. Ik zou gewoon nog ff een mailtje sturen. Het kan in de feestdrukte verloren zijn gegaan. Niet dat dat juist is, of dat ik dat goedpraat, maar het kan wel.. Hier klagen komt het niet sneller van..

Ik vind dat ik ze toch aardig een kans gegeven heb, 3 weken in totaal. Natuurlijk heb ik ze de kans gegeven om de fout van een glazen fles in een simpele enveloppe versturen te corrigeren, daarom vertel ik mijn ervaring nu pas weken later hier.

Maar dan verwacht ik wel dat ze een "correctie" pakketje dusdanig versturen dat ie zeker binnen een week arriveert en niet al 2 weken onderweg is vanuit België.

Ik heb onlangs enkele aroma's daar gekocht, de verpakking is altijd in glas staat zo op de website. Alles zat mooi in een kartonnen doosje verpakt met nog enkele snoepjes er bij. De levering liep vlot. Jammer dat het bij u fout gelopen is met de verpakking.

Even update-je;

nu 3 weken later na melding te hebben gemaakt van het gebroken flesje ontvang ik (eindelijk) een nieuw flesje.

Opnieuw een glazen flesje in een bubbel enveloppe, dus met dezelfde risicos.

Maar gelukkig is het nu wel heel aangekomen.

• Like 1
  • Confused 1