Jump to content

Pink Panther - Inawera (Fruit, Snoep)

TheVapingRaven

Recommended Posts

Gemengd: 80/20 VG/PG, 6mg nicotine en 5% aroma.

Gesteept: Een vijf dagen.Denk voldoende, de smaak zou kunnen verbeteren omdat ik niet weet hoe rabarber zich ontwikkeld in een e-liquid.

Getest: Op de ouderwetse tour. SXK Zero Mini op 12 Watt. Gebruikte atty een Bully druppelaar, single 1.2 Ohm Coil en licht uitgeboord luchtgat. (https://www.youtube.com/watch?v=R8FRd_QK3Ls

Een redelijk nieuw aroma uit de stal van Inawera.

Een in mijn mening erg geslaagde mix van aardbei, rabarber en ik proef soms lichte ondertonen van framboos en een zwarte of blauwe bosbes. Inawera heeft denk ik met dit aroma echt zijn best gedaan om niet alleen een mooie fruitmix te maken, maar een fruitmix die specifiek is gemaakt voor het dampen.

De aardbei is een beetje van het snoeptype (zoet met niet al te veel fruitzuur) en gaat helemaal in harmonie met de rabarbersmaak, het is lastig om de smaken los van elkaar te proeven, en toch is het een duidelijke aardbei en rabarber. De ondertonen die ik proef van framboos en blauwe of zwarte bes zijn een beetje veranderlijk met temperatuur in mijn ervaring, dit maakt dat dit redelijk simpele melange aroma spannend blijft.

De smaak verbergt zich een beetje bij het inademen en komt tot volle bloei bij het uitademen. Het is een duidelijk aroma voor de zoete kauw.

Erg lekker om zoals het in het flesje komt te dampen. Ik denk ook een mooi aroma voor recepten. Zit te denken dat dit met een beetje munt of menthol ook heel erg lekker kan zijn, misschien dat eens mengen met een biscuit of koekjes aroma ook een idee is. Ben zelf niet zo'n fan van custards maar ik zou me een een custard / pink panther inplaats van een custard / zoete aardbei ook erg goed kunnen voorstellen. 

Prijs kwaliteit, ik vind de 5% aroma voldoende, prijs is dus meer als uitstekend.

o.a te koop bij http://www.inawera.com/pink-panther-concentrate-10-ml-p-2636.html