Jump to content

Billow V3

Guest Taranis

Recommended Posts

Guest Taranis

Ik heb deze mooie RTA van EHpro/Eciggity nu 3 maanden in gebruik en ik moet zeggen: wat een prestatie!!

Goed verpakt met alles wat je nodig hebt: Inbus-sleuteltje, extra pyrex-glaasje, schoefjes, o-ringen. Perfect!

Eerste indruk is dus goed te noemen.

Door de velocity style deck erg makkelijk om je coils te plaatsen. Het wicken is even wennen, doordat de wick gaatjes "vast" zijn (geen ring die je los kan draaien oid), maar dat is 2 keer doen en je weet niet beter.

De AFC is erg makkelijk in te stellen, verdraaid niet snel en is erg prettig. Ik heb hem bijna helemaal open (DL vaper). Juice flow control heb ik ook altijd vol open staan (behalve met vervoeren).

De damp productie is hoog (afhankelijk van je weerstand, wattage en juice natuurlijk) en smaak is erg goed!

Doorgaan heb ik er een build in zitten rond de 0.30 ohm, kanthal draad.

Het bijvullen van de liquid is makkelijk. Je trek de bovenkant omhoog, bijvullen en weer dicht. Eerste keer is wat lastiger ivm de o-ring, die best stroef is (plus punt!).

Het uiterlijk van de RTA is mooi! Ik heb de zwarte uitvoering (puur omdat ik RVS niet mooi vindt) en dit staat er goed op mijn box-je :D. De naam komt nu erg mooi uit doordat deze in in-gefreesd op de bovenkant.

Dingetjes die ik zelf als jammer ervaar... Vrij weinig om eerlijk te zijn. Nu na 3 maanden heb ik een klein beetje lekkage bij de onderste o-ringen, wat ik erg netjes vind, aangezien hij intensief wordt gebruikt.

Wat ik wel erg jammer vindt is dat het bijgeleverde inbus-sleuteltje net iets te klein is, waardoor je de boutjes niet goed kan aandraaien. Blijkt dat er een metrische inbus sleutel bij zit, maar de boutjes Amerikaanse maat zijn. Jammer... (gelukkig heb ik een setje Amerikaanse inbus sleuteltjes :D ). 

Al met al zeer tevreden over het ding! Zou hem zeker weer kopen en kan hem aanbevelen!

billowv3.jpg

Leuke review !  Heb zelf de Billow V2, ben ik ook uiterst tevreden mee !

Even een tip : smeer de afdichtingsring van je bijvul deksel in met een beetje liquid, dan blijft hij goed afdichten en gaat hij wat soepeler.

Voor jou inbusboutje/inbussleuteltje probleem, is een oplossing. Hier vindt je alle maten inbusboutjes die je nodig hebt.

Ga naar http://www.microscrews-shop.nl/c-2991202/binnenzeskant-stelschroeven-din-916-staal-kl-45h/

En deze zaak heeft ook alle inbus maten schroevendraaiertjes.

Ga naar http://www.microscrews-shop.nl/c-2985335/binnenzeskant-inbus-schroevendraaier-wera-kraftform-micro/

Vervang gewoon jou inbusboutjes, koop fatsoenlijke inbusschroevendraaiertjes, en je probleem is opgelost.

• 4 weeks later...

Hier ook een trotse bezitter van de billow V3. het is tot nu toe mijn meest betrouwbare tank en gaat ook altijd mee naar het werk. Wat mij vooral opvalt bij deze rta is dat hij in vergelijking met andere velocity style rtas (gemini mega, lemo3, smok TF) vrij zuinig is. 

Groeten, droog