Jump to content

Red Fruit & Mint - Inawera (Snoep, Fruit)

TheVapingRaven

Recommended Posts

Gemengd: 80/20 VG/PG, 6mg nicotine en 5% aroma.

Gesteept: Een twee weken. Kleur een beetje lastig heb het gemengd in een flesje die een beetje verkleurd was. Bij het druppelen is het echter voor het oog kompleet helder met een heeeeeel licht gelige tint misschien.

Getest: Parallel mechanische mod met vol geladen batterijen 4.19 volt. Derringer druppelaar, enkele 0.8 Ohm micro coil met één luchtgat open. (21.94 Watt).

Een andere redelijk nieuw aroma uit de stal van Inawera.

Ik had me bij dit aroma stiekem verheugd op een soort van een Red Astair (rode bessen met een goede volle scheut munt, menthol en anijs). Helaas is dit een rode vruchten & munt aroma met een compleet andere insteek.

Voor mij persoonlijk had er een flinke scheut munt bij gemogen. De munt die er al inzit krijg je niet bij het inhaleren van de damp (wat ik altijd wel een prettig keelgevoel vind geven), maar vooral heel licht bij het uitademen van de damp. 

Het is een aroma waar wel een redelijk duidelijk verfrissend karakter aan kleeft. Het kan zijn, omdat ik redelijk vaak heftige anijs en munt liquids damp, dat dit aroma voor mij persoonlijk gewoon veel te licht is. 

De rode bessen gaan in mijn beleving duidelijk richting een snoepsmaak (denk in de richting van een rode winegum). Zoet, duidelijk aanwezig. Ik kan echter totaal geen verschillende bessen ontdekken. Voor mij echt een "generiek" rode bessen smaak. Ook kreeg ik bij de eerste keer dampen de indruk dat ik ooit wel eens een snoepje heb gehad met deze smaak, kan er geen naam aan geven helaas.

Mijn persoonlijke mening, een budget aroma waar je zeker waar voor je geld krijgt. Het kan mij persoonlijk niet echt in een jubelstemming brengen.

Kan me goed voorstellen dat dit een lekkere afwisseling kan zijn voor mensen die doorgaans niet zo van munt/menthol/anijs aroma's houden en toch eens iets fruitigs en verfrissend willen dampen (dit aroma zou wel een lekker kunnen samengaan met een Kriek Lambic bier op een terras).

Met een klein beetje fantasie zou het ook een goede basis kunnen zijn van een mix (beetje drop en anijs erbij, een iets duidelijkere munt b.v).

Prijs kwaliteit zeker goed. Jammer dat het dit keer niet zo in mijn smaakrichting gaat.

o.a te koop bij http://www.inawera.com/red-fruit-mint-concentrate-10-ml-p-2640.html

Edited by TheVapingRaven
  • Like 1

• 8 months later...
Guest cathy69

heb deze ook gemaakt op 10% en 50/50 base en 6nic en vind hem lekker ,ik was of ben  ook fan van red astair en toch vind ik deze gelijkaardig ,voor mijzelf iets beter zelfs ,het is iets zachter, red astair vind ik heerlijk maar ik heb zoiets van ,het is voor af en toe ,terwijl deze voor elk moment kan zijn.