TheVapingRaven Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 Gemengd: 80/20 VG/PG, 6mg nicotine en 5% aroma. Gesteept: Ongeveer twee weken. Heldere kleur met een licht gelige zweem. Geur erg duidelijk aanwezig. Getest: Mechanische mod met vol geladen batterij 4.19 volt. Derringer druppelaar, enkele 0.8 Ohm micro coil met één luchtgat open (het grootste). (21.94 Watt). Voor wie het niet weet "Sex on the Beach" is een cocktail met de volgende ingredienten: Vodka (1 deel) Peach likeur (0,5 deel) Sinaasappelsap (2 delen) Cranberry sap (1,5 deel) Garnering: tropisch fruit Als ik al drink dan drink ik, of sterke drank (Absinthe, Whisky, Metaxa, etc), of cocktails (White Russian is mijn favoriet). Heb dit aroma daarom altijd al eens willen proberen, is er nooit van gekomen omdat de cocktail aroma's altijd als mand vuller/PayPal tegoed killer dienen, en de Pina Colada van Inawera altijd als eerste in het mandje belande. Dit aroma is een beetje aan de zwakke kant. Ik zou niet erg veel onder de 5% gaan zitten die ik hier test. Ik zou ook niet al te veel gebruiken omdat de smaak dan mogelijk veel te sterk gaat worden. Denk dat ergens tussen de 4% en 7% de sweetspot is voor dit aroma. Let op Inawera heeft dit aroma ook in een duurdere Shisha variant. Deze review gaat over de goedkopere variant!! Als ik dit aroma beoordeel op aanwezigheid van de ingrediënten in de cocktail kan ik er het volgende over schrijven: Wodka smaak is aanwezig en tijdens het inhaleren is het redelijk natuurlijk, bij het uitademen ontwikkeld zich echter een beetje onnatuurlijke nasmaak uit dit aroma. Een nasmaak waar ik persoonlijk erg aan moest wennen. Eenmaal gewend is het prima te doen. Peach likeur. Ik kan het er nauwelijks uithalen. Als het aanwezig is gaat het denk ik een verloren in smaak van sinaasappelsap / tropisch fruit. Sinaasappelsap proef ik redelijk duidelijk in de voorgrond. Het is wel een sinaasappelsap met als ondertoon een soort van generieke tropische vruchten smaak. Cranberry sap. Ik proef het, ik weet alleen niet of het komt omdat ik weet dat de smaak er in hoort te zitten (als ik uitga van het cocktail recept) of dat ik het ook echt als smaak waarneem. Ik moet er erg naar zoeken in ieder geval. Verder kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er een behoorlijke scheut ananas is gebruikt. Een zoete ananas zonder het zuur (wat ik persoonlijk een gemis vind, ben een liefhebber van fruitzuur in mijn liquids). Al met al kan ik me wel vinden in de naam "Sex on the Beach" voor dit aroma. Het is alleen niet het traditionele recept. Het heeft daarvoor iets te veel ondertonen van tropisch fruit en in mijn beleving te veel een ananas-achtig karakter. Ook is er die nasmaak die de wodka smaak een beetje hinderlijk achtervolgt in mijn mening. Aanrader? Ik vind dit aroma niet verkeerd. Als afwisseling zeker intressant. Als ik zou moeten kiezen tussen de Pina Colada en dit aroma, dan wint de Pina Colada. Prijs kwaliteit met de 5% die ik hier gebruikt heb zeker goed. o.a te koop bij -> http://www.inawera.com/eflavour-sex-on-the-beach-10-ml-p-1052.html p.s Geen aroma om te gebruiken voor bij de koffie!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts