Guest Noltha Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 FlavorMonks Peach We zitten op het einde van de zomer en dan heb je meestal al heel wat fruit of lichte smaken weg gedampt, zelf heb ik weer een lekkere fruit aroma uitvoerig kunnen dampen en geef hier mijn gedacht over deze smaak. Perzik, een van die zomerse fruit soorten waar je steeds blij van wordt, de zachtheid,textuur, die frisse fruitige smaak met dat beetje zoet. Een smaak die het heel goed doet in de zomer en je meteen doet denken aan zee, strand, wandelingen in het koele bos, puur genieten, the good life. Always happy when I can review a aroma of FlavorMonks. Al een tijdje zoek ik naar goede fruit aroma's, Yep, got a few aroma's here, but peach was one of those flavours that I wanted to like, but never could. Waarom? Teveel peach aroma's die, hoe kan ik het mooi beschrijven , eigenlijk niet, laten we zeggen dat er vele peach aroma's zijn die nog niet eens een 1 Star krijgen. Nu, na dat ik bij FlavorMonks de peach zag staan en opmerkte dat ik er teveel lief kozend naar keek,heb ik eindelijk deze toch geprobeerd. Dus dripper erbij genomen en FlavorMonks Peach eens geprobeerd, niet slecht, nothing wrong with that, it's very tasty. Dan maar een eppie mee genomen, de Peach op 10% aangemaakt, dus 1ml aroma op 9 ml Base. Het was super lekker, met een groot nadeel, de peach was sneller op dan dat ik dacht, en vele willen weten of de peach beter wordt met steepen. Dus maar een 10Ml flesje gekocht. Deze heb ik op 10% gemixt, de peach komt pas echt tot zijn recht als ik deze meng met de nieuwe base die ik gemaakt heb, dit is namelijk een 10PG/90VG 2mg Nic. Base. Met deze base wordt het damp gevoel en de smaak nog zachter. Dit is wat ik ervaar, u kan dit anders ervaren. En hoe riekt het aroma? Neusgaten open, geconcentreerd ademen, silence, action, O, that smells really good, it's peach, geen chemie geur, geen doffe geur, het is een frisse echte perzik geur, spot on. En wat gebruik ik om te testen, mijn RDA Mad Hatter V2 met Kanthal A1 1.0 Ohm op 12W en als tankjes de Subtank mini met RBA, SS 0.4 Ohm op 20W en de Smok TF RTA met Kanthal A1, 0.46 Ohm single coil op 25W, that should be enough. IT chat talk, let's have a go with that, hahaha You ; Can I vape the liquid without steeping Me ; Yes. You ; Does the peach taste good. Me ; Yes. You ; Does it get better with steeping. Me ; Yes. You; Does it get a lot better or just a little. Me ; Not a lot , just a tiny bit. Nu effe de flauwekul aan de kant, hahaha. De liquid riekt zeer goed na het mengen, de peach riek je duidelijk en is niet te sterk. De dag na het mengen is de liquid al heel goed weg te dampen. Na een week is de liquid wat zoeter geworden en de smaak is a tiny bit better geworden. Peach is een ideaal aroma voor diegene die niet graag steepen of lang willen wachten om een liquid te dampen. Ideaal voor iemand zoals ik. Zelf moet ik steeds de volle flesjes verstoppen, want anders zijn ze leeg voordat ik kan weten of ze beter worden met steepen. Nu , hoe dampt het nu. Inhale is een beetje zoetig, perzik smaak komt zeer licht door ( MTL). So a nice inhale. Exhale. Smaak bommetje van formaat, de perzik komt volledig naar boven en is lekker zoet, maar ook weer niet te zoet, real tasty, de smaak is gebalanceerd en verfijnt zoals bij een echte perzik. Het is een volle en ronde smaak en voelt niet droog aan. De Peach smaak blijft heel lang in de mond hangen, op de lippen blijft het niet zo lang hangen, maar genoeg om bijna Sugar lips te krijgen In de subtank mini komt de Peach smaak er goed door en is heerlijk, natuurlijk met de Mad Hatter V2 is het een smaak beleving, maar de Peach shines the best in de Smok TF RTA. Een zeer goed aroma voor elk type dripper en tankje. Peach is een aroma dat zoals banaan, aardbei en andere fruit soorten zich zeer goed leent voor een liquid met samen gestelde smaken. De meest gebruikte smaken die men daarvoor gebruikt is Cream en Vanille. Maar als stand alone is de Peach ook zeer goed en zal zeker de dampers bekoren die van fruit smaken houden. Nu is deze als ADV te gebruiken? Ja, deze is zeker als ADV te gebruiken, maar houd in het achter hoofd dat zoals andere aroma's men na een tijd de smaak minder gaat ervaren, dus wissel af en toe eens af met een ander smaakje, zo blijf je steeds de eerlijke en goede smaak krijgen van u liquid, of dit nu een gekochte of een DIY liquid is. Nu naar de stars en this surprised me. Toevoeging met punten/stars, maximum is 7 stars; 7 stars = Doesn't get better as this. 6 stars = Excellent 5 stars = Very Good 4 stars = Good 3 stars = Average 2 stars = Acceptable 1 star = Well what do you think, yep; just bad. FlavorMonks Peach Taste ; 6 stars Smell ; 6 stars Bottle; 6 stars Price ; 5 stars Yes, almost the maximum for Taste and Smell and that for a Fruit aroma. Wilt u ook deze smaak proberen, maar u heeft geen tijd of zin om deze eens te gaan proeven bij FlavorMonks of bij een van hun verdelers, dan kan u ook test eppies bestellen bij FlavorMonks of bij een van hun verdelers, zelf vind ik dit ideaal en de prijs is zeer moderaat , met 1 ml aroma kan men naar gelang van persoonlijke smaak tussen 10 ML ( 10%) a 20 ML ( 5%) liquid aanmaken. And thats al Folks Ahtlon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts