Jump to content

Forum heeft de hik

Recommended Posts

Misschien dat er ook gekeken kan worden naar het volgende :

Ik bekijk een topic, b.v. iemand verkoopt iets, krijg ik prompt telkens mailtjes hierover. En het mooie is, de topics staan niet in het rijtje topics dat ik volg,

dus ik kan het ook niet stoppen. Ook wanneer ik één keer een reactie plaats, staat een topic automatisch in mijn te volgen topics, erg lastig.

2pzzhag.jpg

Voorbeeldje ; bovenstaande verkoop topics heb ik slechts eenmaal alleen maar bekeken, krijg er meteen mailtjes over.

Staan dus niet in mijn te volgen topics, dus kan berichtgeving ook niet stoppen.

@Steamboy Vreemd, ik heb daar geen last van, misschien omdat ik alleen ingesteld heb om e-mails bij DM's te ontvangen (en nul bij topics die ik volg oid), kreeg wel mail via Tapatalk (gisteren daar pas voor aangemeld), maar heb dat daar eerder vandaag uitgezet). Misschien je notificatie-instellingen ff resetten/opnieuw instellen hier? > Naar nul, en daarna weer zoals je het wil. Is wel omslachtig, maar misschien helpt het voor nu.

28 minutes ago, Steamboy said:

Ik bekijk een topic, b.v. iemand verkoopt iets, krijg ik prompt telkens mailtjes hierover. En het mooie is, de topics staan niet in het rijtje topics dat ik volg,

dus ik kan het ook niet stoppen. Ook wanneer ik één keer een reactie plaats, staat een topic automatisch in mijn te volgen topics, erg lastig.

Heb je misschien in je settings staan dat je een notificatie wilt als iemand reageert in een draadje waarin jij hebt gepost?

15 minutes ago, Ad nogwat said:

Ik ontvang geen mailtjes meer als iemand reageert op een draad die ik volg. Is dat onderdeel van de hik?

Misschien even je settings checken Ad. Het lijkt erop dat er spontaan wat instellingen zijn veranderd bij enkele leden. 

Guest UGL211211a
1 minute ago, wahanassatta said:

Misschien even je settings checken Ad. Het lijkt erop dat er spontaan wat instellingen zijn veranderd bij enkele leden. 

Settings zijn niet veranderd. Vreemd...

Guest UGL211211a

Voor de zekerheid heb ik de instellingen nog eens secuur doorgelopen maar die zijn vrij van blaam. Is het iMac discriminatie? Is mijn OS te bejaard? (OSX 10.6.8). Het is merkwaardig.

4 hours ago, Ad nogwat said:

Ik ontvang geen mailtjes meer als iemand reageert op een draad die ik volg. Is dat onderdeel van de hik?

Bij mij komen ze sinds eergisteren te pas en te onpas binnen, dan weer direct, dan weer uren later, puuhhhh.

Lijkt wel totale willekeur.

Outlook, Windows 10 mobile.

Edited by Sub-Ωhm

1 hour ago, Starrie said:

Ja, maar ik gebruik tapatalk, dacht dat het daar aan lag. Dus nadat ik de topics al gelezen heb komt ie nog met notificaties dat er 5 posts of zo zijn (die ik dus allang gezien heb).

Als de mail-notificaties "via Tapatalk" komen (dat staat bij de afzender van de mail), dan ligt het daar aan, die komen in mijn ervaring ook soms wat later (niet real-time), ik heb ze daar uitgezet.

• Like 1

Bij mij gaat het echt om email notificaties, heb dit vorig jaar ook al eens een tijdje gehad...

Ik kreeg vanmorgen bv de notificatie dat Bahe 19 uur geleden de ontvangst van zijn Batman sapjes had gepost.

Zijn er gelukkig maar een paar die willekeurig binnenkomen, de rest is gelukkig direct.

• Like 1