Jump to content

Forum heeft de hik


Recommended Posts

@Jorijn,

 

deze had ik al beschreven, zie deze quote.

 

 

2 hours ago, Steamboy said:

Even een situatie :

Ik ben bezig met reageren in een topic. Na mijn reactie, reageert een forumlid terug.

De eerste melding die ik krijg, is via mijn eigen mail server. Deze geeft dan aan dat "Pietje" heeft gereageerd.

Echter op het forum zelf, heb ik dan nog geen enkele melding van een nieuw bericht, in het topic niet en geen melding bij het melding belletje.

Pas wanneer ik de pagina ververs, wordt deze zichtbaar in het topic en verschijnt er een melding van een nieuw bericht.

 

Link to comment
Share on other sites

@Jorijn ik onderschrijf @Steamboy's ervaringen. Ik krijg ook niet alle notificaties meer. Boards die ik volg waarop gereageerd wordt, geen rood ballontje. Ook het langzame laden na een klik op een andere pagina of iets dergelijks ervaar ik. Activiteit of inactiviteit lijkt daarbij geen rol te spelen. Notificaties over likes werken wel, over reacties dus niet altijd.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ook het vermelden waard :

 

Wanneer ik een reactie heb geschreven in een topic en ik druk op "Submit Reply " blijft hij vaak minuten lang "hangen".

Pas wanneer ik handmatig de pagina refresh, is alles weer Ok en staat mijn reactie in het topic.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Jorijn said:

@Karin Spaink: zou jij eens contact op willen nemen met IPS waar de reply traagheid aan kan liggen? 

 

Dat kun jij beter doen, denk ik... Want ik weet neits van de Amazon services die je hebt draaien, noch van hoe de server in elkaar steekt.

 

Edit: daarnaast is er het probleem van veel missende e-mail notificaties, en daar kan ik al helemaal geen utspraken over doen jegens IPS.

 

Edited by Karin Spaink
Bijgewerkt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik kon zojuist niet op het forum komen en kreeg de boodschap "Banned, you do not have permission to view this site".

Cache legen en opnieuw proberen hielp niet.

Ik kon dus ook niet inloggen.

Eerder deze week had ik dat ook al een keer, maar toen kon ik er na ca 1 minuut weer in.

Nu duurde het wat langer ( ca 5 a 10 minuten).

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Foggy said:

Eerder deze week had ik dat ook al een keer, maar toen kon ik er na ca 1 minuut weer in.

Nu duurde het wat langer ( ca 5 a 10 minuten).

 

Hee. @VeePee heeft dat in het weekend ook gehad, evenals @wahanassatta. Vooral van dat laatste werden we even goed zenuwachtig...

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, The Unknown said:

Wil ik inloggen krijg ik dit te zien, via een email kon ik inloggen

 

Yup, dat gebeurt sinds een week soms. Heel raar. We weten ervan maar we kunnen er niks aan doen... En 't is elke keer een schrik als 't iemand overkomt...

 

Link to comment
Share on other sites

Ik had de mazzel dat ik een mail notificatie had van een PM en via die link kon ik inloggen, inloggen via de website was onmogelijk ook na het legen van de cache en dergelijke bleef de ban bestaan.

Alleen ik was best verbaast in de trant van "tjeez wat heb ik nou uitgvroten waar ik niks van weet":bloos:shock

Edited by The Unknown
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...