christophe1982 Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 13/9/16 mixed en1 uur YM regular shake till 20/9/16 -> 15% en rest VG 1 week steeping: beter dan cappellas meer realistisch, heeft dat zurige dat een echte ananas heeft op 15% mag wel beetje zoet bij. ik kan de ananas echt ruiken maar de smaak is niet zo straf als de geur. 25/9/16 lichte en goede nasmaak in keel en iets fris zurigs op de tong. Goed om te mixen en frisse zurige smaak toe te voegen( geen zuur zoals groene appel maar beter) Minstens 2 weken steepen! straf goedje 2/10/16 smaak is nog daar dus geen fade away pineapple zoals de golden pineapple van cappella. Weliswaar zacht en niet realistisch maar heeft wel iets fris zurigs tintelend dat ik weet te waarderen. Geen stand alone naar mijn mening. 3/10/16 in de griffin ook nog steeds goed . ik ga vanaf nu deze steeds 50/50 mengen met de golden pineapple om een betere smaak te krijgen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
christophe1982 Posted November 1, 2016 Author Share Posted November 1, 2016 10%golden pineapple 10%tpa pineapple 80%vg week gesteept want shake en vape was veel te intens. smaakbom alom. De capella geeft vooral het zoete zachte en de Tpa het zurige. Samen is dit echt een straffe ananas. Ondanks dat we nu aan 20% zitten is er echt niets chemisch aan, slaagt ook niet op de keel. Het is gewoon ananas al wat de klok slaagt. Mag voor mij zelfs iets minder en iets zoeter. Realistisch is het nog niet maar de combo maakt het wel dichterbij dan beide apart. De verhoudingen moeten nog aangepast worden. Wordt duidelijk dat de Tpa straffer is dus denk voor max vg: 6%tpa, 9 cap. En drupje sweetener naar believen uiteraard. Of 7 en 10.. nog wat zoeken dus.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts