Jump to content

Freemax Starre Pure Ceramic Tank

roelie

Recommended Posts

117w7e8.jpg

Deze tank,met een inhoud van 4ml en een diameter van 25mm, komt met een vervangglaasje en een setje extra o-ringen een coil van 0.2 en 0.5 ohm.
Allereerst de tank volledig uit elkaar gehaald en het viel mij op dat er nog een redelijke (machiene)olie geur aanwezig was dus alles eerst maar eens een ultrasoon badje gegeven.De tank opgebouwd met de 0.2 coil en alles draait heel vlotjes in elkaar,de coil uiteraard voorgeprimed want er is nog katoen aanwezig.Het vullen van de tank is een makkie,topdeksel afschroeven en twee grote sleuven aanwezig om te vullen(doet een beetje denken aan de toptank van Kangertech maar met iets meer ruimte hier).Door de top airflow moet je hier geen schrik hebben van lekken bij het vullen want het deck is volledig afgesloten onderaan wat een héél groot pluspunt is!
Op de RX 2/3 geeft de coil een waarde aan van 0.31ohm en de eerste trekken gedaan op 40watt. ....man man wat een smaak geeft dit beestje af,een volle zachte smaak met daarbovenop nog eens dikke witte volle wolken met sugar lips tot gevolg  :p De gebruikte liquid is een DIY van Vampire Vape,Strawberry-Kiwi (75/25VG/PG).Ik heb deze ook in de TFV8 geprobeerd en daar is de smaak heel sterk en scherp! Het wattage opgevoerd tot 70W maar dan word de driptip toch snel héél warm tegenover de tank die aanzienlijk niet zo warm word,wat waarschijnlijk komt door de ceramic coils.De sweet spot is voor mij rond de 50W.Ook de airflow is voor mij perfect bij deze tank,net precies zoals het moet zijn.
Het verbruik kan je dan wel een klein minpuntje noemen,de tank gaat redelijk snel leeg  :shame maar je krijgt er dan ook een fantastische smaak en wolken voor terug  :D
Nu is deze tank een blijvertje....ik denk het wel!!!Ik moet wel nog eens kijken wat de prijzen zijn van de coils en hoelang deze meegaan ;)
Hij staat ook prachtig en de bouw van de tank mag er zeker zijn!
Als je wil gaan voor smaak is deze tank echt een aanrader.

975fl5.jpg

• Like 4