SCi Posted November 6, 2016 Share Posted November 6, 2016 Een tijdje geleden heb ik weer eens een setje aroma's besteld waaronder ook enkele exemplaren van TFA. Hierbij de 1e uit de nieuwe serie ; honey circles cereal. De lucht van het aroma maakt me al meteen enthousiast ! Dit is duidelijk te herkennen als smacks danwel honey loops , de overbekende ontbijtgranen. Aangemaakt op 9% met m'n 60/40 vg/pg base met 6mg nic. Heeft iets meer dan 2 weken staan te steepen. De lucht van de liquid is stukken minder duidelijk ; er komt wel iets 'granigs' naar voren met een licht honing tintje in de achtergrond. Gedampt op m'n stumpy dripper met een enkele spaced clapton van 0,9ohm op 29 watt. Gelukkig heeft zoet absoluut niet de overhand in deze smaak. Ook nu merk je het honing tintje in de achtergrond maar dit is mooi constant in de achtergrond aanwezig. Helaas valt het cereal element net ietsje te ver weg voor mijn gevoel. Het is er nog wel en ook vrij herkenbaar maar mist het "oh ja" gehalte wat de reuk van het aroma wél heeft. Krijg een beetje het idee alsof dit huismerk ontbijtgranen zijn die net iets te lang in een open verpakking hebben gestaan. Je kunt ze zo eten maar de smaak is net ff wat minder. Een erg leuk aroma waar vast meer is uit te halen , wellicht een leuke combi met een cream achtige ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts