Jump to content

ripe banana van tpa

christophe1982

Recommended Posts

25/9/16 15% micro en veel geschud gedurende 2 dagen

dit aroma mengt moeilijk, ik zie het gans de tijd geschit in flesje zitten, aroma zweeft er tussen als een soort olie en drijft soms naar boven als je te weinig schud.
27/9/16 straf van smaak en beetje chemisch. Te veel aroma of nog steepen of nog luchten? Proeft naar gele snoepbanaantjes van vroeger maar zonder zuur er rond.
18/10/16 Op hoger wattage en
Meer lucht zuigen is die zacht.(duidelijk te straf gemixt dus) Einde van tank lager wattage en minder lucht krijgt die weer dat chemische zoals je bij de kokosnoot extra krijgt.. laatste trekjes weer ongelooflijk chemisch. Mengt niet goed? Online meestal als additief gebruikt.. even laten staan en later wat terugmengen.
7/11/15 naar 7,5% aangelengd en geproefd op 8/11: veeeel beter nu. blijft natuurlijk wel beetje chemisch proeven. qua smaak lijkt het een beetje op puree van superrijpe bananen. wel lekker. heb ook de indruk dat dit aroma de dampproductie verbetert?

De mijne is nu twee weken oud en ik had hem op 10procent gemengd en uiteraard eerst 24 uur in de yoghurt maker gezet.

Toch wel een beetje een chemische smaak.

Gemengd met vanilla custard is hij goed te doen,of met wafel .

Puur toch niet wat ik zocht .

• 3 months later...