Supernova09 Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Ik had van cloudhousevapor een Eppy gekregen, maté party. Thee met citroen. Ik heb deze als single flavor gemixt 10% met mijn base 60vg 6mg nic. Deze een paar dagen laten steepen maar kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, dus tankje gevuld vanavond. Ik was aangenaam verrast! Echt een theesmaak met citroen! Zacht, vol niet te overheersend, niet te zoet. Nog even verder proeven, maar bij mijn volgende bestelling zou zomaar eens een full size flesje kunnen. Ik kon hem hier op het forum niet vinden, dus ik dacht, ik zal er zelf maar eens over schrijven! 3
tsiis Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Zou de "maté" meer doorkomen bij langer steepen? (maté smaakt in het eggie anders dan "gewone"/zwarte thee) 1
Supernova09 Posted November 8, 2016 Author Posted November 8, 2016 Misschien bij langer steepen dat de earthy tone, zoals cloudhousevapor zegt, meer naar boven komt? Ik geloof alleen niet dat deze 10ml heel veel langer de tijd krijgt.... 1
tsiis Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Dan wachten we je evt. flesjestest rustig af :-) En gewone thee met citroen is ook niet verkeerd! 1
Supernova09 Posted November 8, 2016 Author Posted November 8, 2016 Inderdaad, lekker sapje! Geen adv, maar lekker tussendoortje.
TheVapingRaven Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Interessant. Hou wel van citroen smaken. Link voor diegene die zoeken -> http://www.cloudhousevapor.com/cloudhouse-mate-party.html 2
Supernova09 Posted November 8, 2016 Author Posted November 8, 2016 @TheVapingRaven, dank voor de aanvulling! Een linkje is inderdaad wel zo handig bij een review. Voor de eventuele volgende keer! 1
TheVapingRaven Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Just now, Supernova09 said: @TheVapingRaven, dank voor de aanvulling! Een linkje is inderdaad wel zo handig bij een review. Voor de eventuele volgende keer! Ik probeer ieder lemon/citroen aroma te pakken te krijgen, dus moest toch even zoeken. 1
Dr.Smoke Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 @TheVapingRaven dan heb je ongetwijfeld kennis gemaakt met Aurora van FA . Gr. Dr.Smoke 2
TheVapingRaven Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 3 minutes ago, Dr.Smoke said: @TheVapingRaven dan heb je ongetwijfeld kennis gemaakt met Aurora van FA . Gr. Dr.Smoke Ik geloof het wel. Was geloof ik in de richting van een cocktail achtig iets als ik me goed herinner? Zal weer eens een flesje proberen te krijgen.
tsiis Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 [off topic] @TheVapingRaven De e-motions Aurora van FlavourArt is een (shake&vape :-) mijn ADV ATM) met veel citrus, beetje fleurige toets en ik vang heel licht een ginachtig nasmaakje, maar minder "cocktail" dan bijv. de flavormonks Gin & Mix series (logisch, daar is de gin component groter). 2
Recommended Posts