JaWa Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Het viel me net op dat je bij de webshop-subfora kunt reageren zonder een account te hebben; bij andere subfora kan dat niet. Is dat bewust zo gedaan, of een configuratiefoutje? Het lijkt me namelijk niet zo handig met het oog op de voorkoming van spam... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 23 minutes ago, JaWa said: Het viel me net op dat je bij de webshop-subfora kunt reageren zonder een account te hebben; bij andere subfora kan dat niet. Is dat bewust zo gedaan, of een configuratiefoutje? Het lijkt me namelijk niet zo handig met het oog op de voorkoming van spam... Ik heb daar ook even naar gekeken ja. Waarschijnlijk n.a.v. hetzelfde draadje ; ) Het klopt dat de settings bij de shops het toestaan. Als het bewust is weet ik er niet van en is het van voor mijn tijd. Als het onbewust is gaan we dat snel regelen. M.a.w. ik ga het in de groep gooien. Dank voor je waakzaamheid, opmerkzaamheid en betrokkeneheid! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Dat lijkt me behoorlijk onbewust 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elja Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 (edited) En mij lijkt dat dus juist een zeer bewuste keuze. Juist omdat dit alleen bij webshops is. Want juist daar is het van belang om laagdrempelig reacties te kunnen plaatsen op dienstverlening. Veel reviews zijn zinvoller als een enkele, en laagdrempeligheid is meestal een voorwaarde. En om spam te bestrijden zijn er ander tools. Daartoe hoeft natuurlijk niet een inlogaccount te dienen. Edited November 10, 2016 by elja Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Bij drie webshops hadden gasten de mogelijkheid om te reageren. Bij de rest niet. Het was - bleek ook uit overleg - dus geen bewuste keuze. We hebben nu dus bewust de mogelijkheid voor gasten om te reageren uitgezet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Dus we zijn van de gasten af? Nou ja, dan zijn we echt gastvrij 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts