SCi Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 M'n 2e review uit de nieuwe lichting TFA aroma's en de 2e keer dat ik een ginger ale aroma review. Enige tijd geleden deed ik de ginger ale van flavor west. Die was erg goed qua smaak maar de fructose er in hielp m'n isub coils helaas om zeep. Hoe zou het uitpakken met dit aroma ? De lucht van het aroma zelf is herkenbaar maar niet zo super duidelijk als de flavor west versie. Aangemaakt op 5% ( kwam een hoop uiteenlopende percentages tegen ) met m'n 60/40 vg/pg base op 6mg nic. Heeft bijna 3 weken kunnen steepen. Ondanks het vrij lage percentage aroma is het resultaat donker geel / bruin achtig. De lucht van de liquid komt vrijwel geheel overeen met die van het aroma. Gedampt op m'n stumpy dripper met een enkele clapton coil van 0,9 ohm op 29 watt. De damp ervaring is vrijwel zoals de lucht van de liquid. Er zit absoluut herkenning in maar het 'spreekt' niet zo overduidelijk als de flavor west versie deed. De smaak is absoluut niet te zoet en ik haal hier duidelijk een gember smaak uit. Zeker niet te complex en explosief maar juist heel soepel en subtiel. Ergens vind ik het wel jammer dat deze ginger ale versie niet zo "uitbundig" over komt maar de smaak is prettig en vooral ook een leuke afwisseling met andere aroma's ; dit is écht wat anders ! Een hoger percentage aroma is mogelijk al zou ik het niet overdrijven. Deze lijkt mij minder geschikt als mixer gezien de vrij opmerkelijke smaak. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts