SCi Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 M'n laatste aroma review uit de huidige lichting ;) Een opmerkelijke wederom ; pancake van TFA. Het super donkerbruine aroma schrikt me een beetje af , helemaal als ik er aan ruik. Een vrij zware lucht die me niet meteen doet denken aan ons idee van pannekoeken maar wat wel iets weg lijkt te hebben van de typisch amerikaanse pancakes. Gemixed met 5% aroma met m'n 60/40 vg/pg base met 6 mg. nic. Heeft een maand kunnen steepen. Het resultaat is wederom schrikken , ook de liquid is donkerbruin. De lucht lijkt nu wat verfijnder en subtieler te zijn. Gedampt op m'n stumpy dripper met een enkele clapton coil van 0,9 ohm op 28 watt. De smaak is vrij "vol" en heeft ergens wel iets weg van net iets te lang gebakken pannekoeken. Geen echte verassingen of smaakexplosies hier. De smaak komt vlot op en blijft goed hangen. Onaangenaam is het niet al komt het wat vreemd over. Ik heb écht het idee dat hier iets mist... Een zoetje ? Iets romigs ? Aanvankelijk had ik het idee dat het naar de waffle van capella zou gaan smaken maar dit is een andere kant op. Een heel raar aroma naar mijn idee. Vies is ie zeker niet maar ik twijfel enorm waar deze goed "bij" zou kunnen passen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Smoke Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 @SCi ook met de TFA pancake kun je niet op de solotoer! Je moet deze flavour zien als een ''kale pannekoek'' Met wat bosbessen en slagroom word het een culinaire traktatie Of banaan en bruine suiker Laat je fantasie de vrije loop, en bakken maar, Gr.Dr.Smoke 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 2 hours ago, SCi said: Het resultaat is wederom schrikken , ook de liquid is donkerbruin. Ik gebruik aardig wat donkerbruine aroma's van TFA, maar ook van Atmos. In de Pancake flavor zit een beetje Maple Syrup flavor (in plaats van oud-Hollandse keukenstroop): http://shop.perfumersapprentice.com/p-8162-pancake-flavor.aspx Een zoete smaak hoef je trouwens helemaal niet zo lang te laten rijpen. Ik damp ze vaak reeds als ze slechts een kwartier op 40 graden zijn verwarmd in de combi-magnetron. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts