Jump to content

Ijoy limitless plus RDTA (clone)

Jim

Recommended Posts

Ik had nog geen RDTA in mijn collectie, en zonder direct de volle pot te gaan betalen voor een kwalitatieve RDTA van een echt merk heb ik eens een clone besteld om te kijken of een RDTA mij wel zou bevallen.

Deze had ik besteld:

https://www.fasttech.com/p/5446805

Vandaag toegekregen zoals je kan zien in een echte clone verpakking

JoDptL.jpg

Er zat ook nog een zakje O-rings, schroefjes en drip tip adapter bij (geen reserve glas en single coil block)

De looks zijn zo goed als die van de echte, enkel zonder Ijoy logo

TDiAnf.jpg

Ik heb de standaard bijgeleverde coils er in gestopt (welke van bedenkelijke kwaliteit zijn, maar ze doen hun ding)

W8aPdN.jpg

Zoals op foto te zien kwam dat 0,25ohm, en op 50w ging dat goed.

Al bij al is deze tank nog meegevallen.

Schroefdraad is goed

O-ringen zijn goed

Geen lekkage (bij normaal gebruik, gewoon rechtopstaand

Build deck is de kwaliteit die je van een clone kan verwachten, niet super maar kan er door.

Smaak zat goed, en damp was er meer dan genoeg.

Dit was mijn eerste RDTA ervaring, is me bevallen en nu ga ik uitkijken naar een kwalitatieve RDTA van een A-merk.

Ik wil geen clones promoten, maar voor sommige mensen die misschien op hun budget moeten letten kan ik het wel aanraden.

• Like 2

• 2 weeks later...

Dat accessory setje zou onderweg moeten zijn, had dit vorige week besteld bij fasttech.

Heb ook de titanium schroefjes besteld, want de standaard philips schroefjes bij deze clone zijn niet geweldig.

Maar al bij al ben ik nog tevreden van deze clone, deze zit nog steeds in de rotatie van mijn tanks.

Ik heb ondertussen ook de Ijoy combo rdta, en deze clone doet het minstens even goed.

• 7 months later...
On 19/12/2016 at 14:18, Externized said:

Heb ondertussen al een paar kwaliteit RDTA's gekocht en ik ben zeer erge fan van de Azeroth van coilart. Ook kan ik de griffin 25 plus aanraden. 

Dit zijn RTA's toch?

EDIT https://www.fasttech.com/product/5508400-authentic-coilart-azeroth-rdta-rebuildable ah kiek 'ns aan.

Edited by monotom

Dat is de oude Azeroth inderdaad en dat was een rdta. De nieuwe is meer een RTA, maar dan op de manier zoals een aromamizer ook een rta is, maar eigenlijk een rdta, want de liquid komt van onder, alleen de tank zit niet onder

• 2 weeks later...
Guest woodiewood
On ‎28‎/‎07‎/‎2017 at 18:46, Madman said:

Dat is de oude Azeroth inderdaad en dat was een rdta. De nieuwe is meer een RTA, maar dan op de manier zoals een aromamizer ook een rta is, maar eigenlijk een rdta, want de liquid komt van onder, alleen de tank zit niet onder

Klopt wat je zegt, ze worden ook wel eens GTA genoemd, het heeft iets weg van een RDTA maar er is dus blijkbaar ook een andere benaming voor deze specifieke tankjes!

(Zoek maar eens op Coilart Mage GTA (RTA/RDTA), heb hem zelf in mijn bezit en ben er tevreden over!)