Jim Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 (edited) Ik heb deze mod nu meer dan een maand en vind hem gewoon geweldig. Deze mod kan evenveel als de meeste andere mods op de markt, en simpel bedienbare TC mode. Standaard komt deze mod ook met een Innokin Isub V sub ohm tank, maar dat ding vind ik maar niks en gebruik ik niet. Ik had deze kit gekocht enkel voor de mod. Het is een single 18650 toestel, hetgeen ik ideaal vind voor onderweg (ik heb niet altijd nood om een zware dubbele batterij mod mee te slepen) Blijkbaar kan ik niet op de site van Innokin voor alle specs van het toestel, dan maar snel een link van gearbest. http://www.gearbest.com/mod-kits/pp_452955.html De looks van het toestel spreken mij erg aan, beetje outdoor/military look. De rubber afwerking is goed gemaakt, dit toestel kan echt wel tegen een stootje en met de vorm ligt het perfect in mijn handpalm. De knoppen zitten goed, zijn van aluminium en komen niet buiten de volledige omkasting van het toestel. Het scherm is ook eens wat anders dan het rechthoekige schermpje dat je op 95% van alle mods op de markt ziet. Duidelijk leesbaar en staat alle info op die je nodig hebt. En zowat alle tanks passen er op. Met deze Tfv4 micro tank gebruik ik de mod zeer vaak, ideale combinatie voor als ik ergens met het vrouwtje naartoe moet (winkelen etc.) Met een 25mm RTA gaat het ook, de overhang is echt heel miniem. Een 24mm dripper past ook zeer goed, ik vind deze combinatie erg "stealth" Dit is een blijver in de collectie Ik hou enorm van de looks, ben die gewone rechthoekige blokken mods een beetje beu gezien. Hopelijk komen er in de toekomst nog producenten met toestellen die er een beetje anders uitzien. Edited December 10, 2016 by jim 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted December 10, 2016 Author Share Posted December 10, 2016 Wie snel is kan via de gearbest link die ik gepost heb nog profiteren van de flash sale actie, 35€ voor de kit is een koopje. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanSiro Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Bij Fasttech is hij ook verkrijgbaar voor 33,95 euro. https://www.fasttech.com/products/3024/10004594/5680002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 Ding lijkt op een handgranaat! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL BusdriverTheo Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 10 minutes ago, Jayjay said: Ding lijkt op een handgranaat! nee dat is deze: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 4 minutes ago, BusdriverTheo said: nee dat is deze: Oef dit is nog erger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted April 15, 2017 Author Share Posted April 15, 2017 Toch was die hunter mod een oerdegelijk en zwaar underrated toestel Zelfde klasse als de pico of de smok al85 op gebied van functies en gebruik. Maar dit ziet er tenminste cool en stoer uit. Ik heb het toestel verkocht omdat ik niets ben een single batterij toestel, ik persoonlijk heb meer power en batterijduur nodig. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted April 16, 2017 Share Posted April 16, 2017 Wederom gewoon een "bulletproof" apparaat van innokin dus.. ;) Heb nog altijd m'n vertrouwde coolfire 4 ( met ingeb. accu ) als backup , ook al zo'n solide ding 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts