Jump to content

Sigelei J150 en J80.

Pixelke

Recommended Posts

Ik heb beide gekocht bij Fasttech. Echt super modjes. De batterij duur is echt FENOMENAAL. Ik had eerst de J150 maar vond de J80 dan ook heel leuk omdat hij mooi samengaat met mijn Hadaly RDA. Dit kleine modje gaat tot 80 watt wat ruim voldoende is voor de single coil Hadaly.

Het enige wat ik jammer vind is dat de atty niet mooi aansluit op de mod. Beetje lange 510 pin.

Wat ik me eigenlijk afvraag is of er nog niemand op het idee gekomen is om kunsstof sluitringen te maken van verschillende diktes en diameters van 22 tot 25 mm om die spleet tussen de mod en de atomiser op te vullen.

Misschien in verschillende kleuren wat dan ook optisch een + zou zijn.

Of bestaan deze sluitringen al? En nee, een heat sink is geen optie, vind ik afschuwelijk.

dfbad84a02c456ac60f88e7911d1809e.jpg

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

Ik las laatst dat je hiervoor prima een stukje van een eierdoos kunt gebruiken, op maat knippen, platslaan tot gewenste dikte en randje kleuren. Deze kun je ook gebruiken, weet niet of ze er ook in 25 mm en andere kleuren zijn, er zijn ook shops in Nl die deze verkopen.

Edit, gelijk gepost met @Richu, toch vreemd dat ik af en toe geen notificatie van nieuwe post krijg:weetnie

Edited by cleootje pio
  • Like 2