Jump to content

Big Mouth retro juice Orange & Guava

Guest Matthijsmars

Recommended Posts

Guest Matthijsmars

Vanmiddag bij ipure in Groningen deze flavor meegenomen. Ik heb hem net gemengd op 70/30 vg/pg, 3% nicotine en 12 % flavor.

Hij ruikt fruitig en zoet, je kan de guava duidelijk waarnemen.

Hij staat nu te steepen, ik zal jullie op de hoogte houden.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

08efbb9dde98585375e44f18d71d4913.jpg

YT-er Jasmin (kanaal: Dampfeuphorie) heeft inmiddels ook een aantal smaken van Big Mouth gerecenseerd, maar nog niet de "jouwe" :-)
Ben tzt benieuwd naar je review, je smaaknotities en steepadvies, de fabrikant doet iig haar best met hippe verpakkingen en "retro"  aanduiding. Wat is de prijs per hoeveel ml?

Guest Matthijsmars

Ik zal het zo goed mogelijk bijhouden.
De prijs is zacht 5 euro voor 10 ml.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

3 minutes ago, Dr.Smoke said:

Dan ben ik erg benieuwd, wat een ''harde prijs'' is voor 10ml. :fluit

Jij ziet vast harde (aan)prijs mogelijkheden om in hardhouten waaibomendoosjes te gaan verpakken :-) met extra hip goudomrand bandje: "ongeverfd, bij voorbaat afkloppen voorkomt mengongelukjes" ;-)

• Like 1

12 minutes ago, tsiis said:

Jij ziet vast harde (aan)prijs mogelijkheden om in hardhouten waaibomendoosjes te gaan verpakken :-) met extra hip goudomrand bandje: "ongeverfd, bij voorbaat afkloppen voorkomt mengongelukjes" ;-)

Ik had natuurlijk over het hoofd gezien, dat het hier gaat om een Full Flavor PREMIUM concentrate

en het bijgeleverde lege flesje van kristalglas is.......

• Like 1

@Dr.Smoke En niet te vergeten: extra retro smaak, look & feel, voor Duitsers: nu met extra "Ossie" heimat-aura, daar waar ze nog heel lang van de jaren '70 mochten genieten (full of those verboten artificial flavors and colors we/your parents enjoyed as a kid, now completely natural reproduced). Tis slim en het oog doet vaak veel voor de smaak (wel het doosje in het zicht houden dan) :-)

Guest Matthijsmars

Ho ho, wil dit alleen maar delen hier hoor. Meng al lange tijd mijn vloeistoffen zelf. Ik ben niet heel actief op het forum, maar deel graag mijn ervaring.

En dan nog blijft het een kwestie van smaak. Meestal damp ik 15% heisenberg op 3 Mg nicotine max vg.
Dit is dus totaal iets anders. Maar kennis delen lijkt mij altijd goed!

Guest Matthijsmars

Fingers crossed!

Als ik ruik lijkt het mij top te worden, we wachten af. Hij staat lekker te steepen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Ps kleur begint iets gelig te worden. Als ik kijk naar de ontgassing lijkt het minder te worden, zoals het nu lijkt hoeft de liquid niet lang te steepen.

Guest Matthijsmars

Oke, kon net de verleiding toch niet weerstaan.
Ik heb er meteen 2 ml doorheen gedampt. De smaak komt duidelijk in twee lagen.

Eerst de Orange en daarna de guava. De Orange is nu nog redelijk scherp, niet overdreven maar toch. Laten we het steepen afwachten en kijken wat de Orange doet.

Dit wordt zeker een blijvertje. Lekker zoet en subtiel van smaak!

Wismec op 30 watt, melo 3 tank met een 0,25 Coil.

Guest Matthijsmars

Het vervolg....

Na een paar dagen steepen, vanavond eens lekker gedampt van dit sapje. Ik heb gedampt met een Wismec ex 200 op 30 watt, samen met een melo 3 met een 0,30 Coil.

In eerste instantie was de scherpe sinaasappel overheersend aanwezig. Nu is de guava dominant met een mild scherpe nasmaak van sinaasappel . Lekker sapje, maar voor mij geen ADV.
Hij is mij wat dat betreft te scherp op de keel na een haaltje of drie.

We laten hem nog even steepen voor een laatste update.

Bedoel je met iPure toevallig Pure Smoke in de Steenstilstraat? Erg fijne winkel, maar kan er niet vaak komen ivm mijn zeer beperkte mobiliteit, maar bestel er regelmatig wat via hun webshop. Net voordat ik jouw topic tegen kwam zat ik zelfs op hun site de DIY spullen te checken en had de pagina met Big Mouth nog open in een andere tab :P
Denk je dat je hierna andere varianten van Big Mouth gaat proberen? De smaak zoals je t nu beschrijft is niet echt wat ik zoek. De Orion lijkt me wel lekker zoals ze t beschrijven.

Guest Matthijsmars

Ja die winkel bedoel ik. Fijne zaak met kundige verkopers, zij weten waar ze over praten. Ze nemen ook echt alle tijd voor hun klanten, al moet het een uur duren.

Ik zal de smaak vanavond nog een keer testen, maar voor nu zou ik hem links laten liggen.
Hij is mij tot nu toe te scherp.

Guest Matthijsmars

Hier een laatste update van deze juice.

Ik ben niet enthousiast over deze juice, hij blijft echt scherp op mijn keel. Ik kan hem prima dampen, maar dan moet ik mijn damper na vier trekjes wel weg zetten.

Geen aanrader. Erg chemisch en scherp.

Guest UGL211211a
6 hours ago, Madman said:

Mijn ervaring met citrus en de wat zuurdere smaken is, dat het pas goed te dampen is en minder chemisch smaakt, na minstens 4 weken steepen en meestal langer

Dat ligt maar net aan de dosering en het recept. Mijn ervaring met citrus is dat je het gelijk moet dampen. Anders zakt de smaak wat weg :)

Deze Big Mouth retro juice Orange & Guava ken ik niet. Mogelijk hebben ze de dosering van sommige (of alle) aroma's wat overdreven.