Jump to content

smok brit mini

Recommended Posts

vorige week een smok brit mini gekocht.

was het even beu om zelf coils te draaien in de griffin en kangertech etc en men drippertje vind ik lastig om mee te nemen..

moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben. het is echt een flavortankje. voorlopig enkel de 0,6 ohm erin maar wat een smaakbommetje voor een prefab.

komt zelfs dicht in de buurt van een vertical build op de kanger mini subtank. net iets minder wolken dan ik gewoon ben maar dat blijft dus toch nog veel hoor ;)

de bouwkwaliteit is robuust en goed, alles draait lekker,geen olierestjes van de fabriek, gewoon instant vapen, tot nu toe geen lekken gehad en na 3 dagen lijkt men coil nog zo goed als nieuw (lees 30ml verder)

de airflow is restricted enigszins maar voldoende. wat ik leuk vind is dat als je hem dichter draait, dit geen fluittoontjes geeft zoals bij vele andere tanks. echt bruikbare airflow om mee te spelen dus, het draaien ervan loopt wel vrij stroef.

hij ziet er ook nog eens leuk uit. qua verbruik is het voor een single coil wel nog steeds een slurpertje. 

qua wattage is en blijft het echt wel geweldig, op slechts 20 a 25 watt heb je lekkere, smaakvolle warme dampen. batterijtje gaat dus ook enkele uren langer mee nu :)

je kan er ook mee chainvapen als je onder de 27 a 28 watt blijft en een 50/50 liquidje hebt.

ben alvast benieuwd naar de 1,2 ohm :)

prijs: 24,95€ stenen winkel in belgie.

• 2 weeks later...

bij vaporshop in edegem belgie. hebben ook wel winkels op andere locaties http://vaporshop.be/nld/winkels

Ben trouwens nog steeds met mijn eerste coil aan het vapen van 0,6ohm heb wel heel eventjes die van 1,2 getest omdat het wachten me te lang duurde: deze geeft iets koudere damp, lagere ramp up tijd. nochtans geeft die wel veel damp af voor een 1,2 en een tikkeltje straffer van smaak maar tegelijkertijd ook een minder volle mond met smaak. ook heeft deze meer kans op dry hits als je wat te lang slurpt aan de teut. mijn voorkeur gaat dus naar de 0,6 ohm. 

de coils kosten wel iets meer dan die van de melo3 vb. gisteren pakje van 5 gaan kopen omdat ik vermoed dat men eerste coil nu na 2 weken toch een van de dagen het eens moet gaan begeven. prijs was 16€ nog iets. men kangersubtank sindsdien niet meer aangeraakt, ligt nog gedemonteerd in men doosje :)

nadeel is wel dat ik deze continue moet bijvullen door de 2ml inhoud.

nog een nadeeltje(maar stoort me zeker niet) : als je hem helemaal vol doet en toe draait, gaat die door de druk van de lucht, de liquid door het katoen duwen, je moet hem dus na het vullen eventjes vuren zonder te trekken, anders krijg je wat teveel in je mond :)

ps: heb ook ineens gevraagd achter nicotine, ze hadden deze net binnen, flesjes van 10ml 20mg nic(20/80vg), maar konden me nog geen prijs geven.

• 4 months later...
Guest wk1987

Top tankje ik gebruik deze al maanden met de 1.2 coil 75vg en dankt prima nog geen dryhits gehad alleen als ik hem mtl damp komt het wat prikkelend in de keel binnen jammer dat deze niet in 5 of 6ml verkrijgbaar is 

Kun je ook wat foto's plaatsen in je topic? Ik ben gek op foto's. Zo bekijk ik ook liever een Donald Duck boek zonder de tekst te lezen, dan een dik vet boek met 1000 pagina's.

Ps. Nice review! 

Edited by Jayjay

• 1 month later...