Luc rafc Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Onlangs kwam ik een ithem tegen waar iemand het zelfde probleem had als ik NL met een volledig geladen batterij zegt hij op 70w dat de batterij te zwak is . Als ik dan vuur geeft hij hooguit 45watt Nu staat er in settings een link naar update maar dat werkt bij mij niet . Liefst hulp hierbij want met pc heb ik 1 relatie als ik er iets mee wil doen doet die iets anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted January 23, 2017 Author Share Posted January 23, 2017 Dankjewel k'ga er morgen eens naar kijken. T belangrijkste is dat ik. Van de 18650 instellingen af geraak , ik gebruik altijd een 26650 en die kan wat meer hebben. Als de batterij nu op 3.9 volt staat vuurt hij niet meer .Das 3/4 van de batterij aanduiding . Perfect voor een 18650 maar niet voor de door mij gebruikte . Mijn pico mega gaat met deze set up tot 3.6 voort Dubbel zolang dus . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted February 2, 2017 Author Share Posted February 2, 2017 De update is gebeurd maar het resultaat is niet wat ik had gehoopt. De Mod begint vanaf 3.9 volt minder te geven dan hij ingesteld is. Mijn pico mega gaat tot 3.5 Volt door voor hij minder geeft. Allebei met de zelfde ijoy 26650 ( 4200 mha) welke volgens mooch zeer goed is. Iemand een oplossing om dit op te lossen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts