Guest Mikali Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Hey, Ik heb net een2de build gemaakt op mijn DNA200 modje. Recoil RDA, SS316L dual build op 0.44 ohm, temperatuur op 285°C en 60W, geen preheat. Mijn probleem, de 1ste 2 trekken zijn goed van smaak, daarna een pak vlakker ... In VW mode op 60 watt smaakt het gewoon veel voller. Enige reden dat ik in TC mode zou willen dampen is dry hits voorkomen (vooral in de auto) :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwispelhond Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 volgens mij zit je voor een goede smaakbeleving veel te hoog qua vermogen en temperatuur, wat je nu doet is cloudchasen en dat is meestal niet optimaal voor de smaak. SS-draad heeft niet veel verval in weerstand dus niet zoveel vermogen nodig, ik zou zelf met zo'n opzet eerder aan 30 tot 35 watt denken en afhankelijk van de smaak die je gebruikt maximaal 230c tot 240c instelling. Daarnaast heeft een te hoge -watts- instelling in TC niet zoveel zin omdat de coils dan erg snel te warm worden waardoor er verder heel weinig vermogen door de coils wordt gestuurd waardoor je feitelijk minder verdampt dan op een meer gebalanceerde instelling. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts