SCi Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 M'n 3e en voorlopig laatste aroma review uit de real flavours serie. Dit keer de golden cereal. De lucht van dit aroma is heel raar ; iets bitters met hintjes zoet en granig er in. Tikje afschrikwekkend eigenlijk.. Gemixed op 10 % ( aanbeveling 8 - 12 % ) met een 65/35 vg/pg base met 6 mg nic , heeft bijna 1,5 maand kunnen steepen. Het resultaat is het meest bittere wel kwijt in de lucht maar het is nog altijd aanwezig , de voorgrond is nu vooral zoet. Gedampt op m'n stumpy dripper met een clapton coil van 0,9 ohm op 30 watt. De smaak is nogal wrang , een rare melange van zoete en bittere smaakjes. Alsof er iets is misgegaan bij het mixen van de base ( meer pg of teveel nic ) of dat er iets raars met het aroma aan de hand is. Het wat schuiven met de wattages ( zowel omhoog als omlaag ) komt er wel wat verandering in maar toch blijft de smaak me tegen staan. Erg raar allemaal.. Dit is er eentje die ik ( iig stand-alone ) niet kan aanraden , de versie van TFA ( honey circles cereal ) smaakt echt vele malen beter en komt heel dicht in de buurt van wat je van de smaak zou willen. Deze golden cereal slaat de plank wat mij betreft helemaal mis.. jammer ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted February 27, 2017 Author Share Posted February 27, 2017 Update: Heb voor de zekerheid ook nog een smaaktest gedaan in m'n limitless rdta. Opmerkelijk genoeg word het "smerige" smaakje op de voorgrond ineens stukken minder maar als geheel blijft het een misser helaas.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts