Knak Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Gegroet, allereerst maar even melden dat ik al wat rondgezocht heb wat het probleem zou kunnen zijn, echter hebben de mogelijke oplossingen niet het gewenste effect gehad. Wismec 300 / Rx200 aromamizer plus Geekvape SS 316L fused clapton ik heb in het verleden al eens SS geprobeerd, simpel draadje, microcoiltje, geen issues poging 1: dual coil 4mm doorsnee, 5 wraps @ 0.14ohm. Met deze setup word ik dus direct na selecteren van SS naar VW gezet na wat rondgekeken te hebben las ik over spaced coils, dat dit zou kunnen helpen ; poging 2 : 4dual spaced coil 4mm, 4 wrap @ 0.09ohm Hetzelfde probleem met daarbij de melding "atomizer low" ik pakte toen m'n rx200 en draaide de Aromamizer daar op; atomizer low. toen ik op deze melding zocht vond ik een YouTube vid over de oplossing voor deze melding, namelijk de batterij eruit halen en terug er in. Eenmaal dit bij de rx200 gedaan te hebben werkt die spaced coil configuratie op TC SS vlekkeloos. uiteindelijk de aromamizer terug op de RX300 en het probleem is weer aanwezig dat ik van TC naar VW gezet wordt, snap er geen hol meer van :D. Wat is hier het probleem? Iemand enig idee?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRich Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Heb ik met de pico ook wel eens. Zorg dat je aansluitingen zeer goed schoon zijn. Om TC goed te laten werken moet het contact vlekkeloos zijn... dat is een eerste mogelijkheid iig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts