Jump to content

Sore cream

SCi

Recommended Posts

Hoogste tijd voor een nieuw crazy eliquid machine receptje :ja

Dit keer ; sore cream

Voor een batch van 20 ml :

0,1 ml tfa ginger ale

1,2 ml flavormonks cream

0,9 ml real flavors golden cereal

0,2 ml tfa pie crust

De citroen gele liquid verbaasd me een beetje  , de geur is romig met een combinatie van een licht zuurtje en een zoetje in de achtergrond.

Interessant !

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton van 1,1 ohm op ca. 30 watt.

De smaak is subtiel , de room heeft hier de overhand ( vrij logisch gezien de verhouding ) maar is erg mooi in balans met de rest.

Naast de room zit een lichte constante zoete toon die er naar mijn idee mooi bij past , wat verder weg zit een vaag zuurtje die het geheel

wat complexer maakt.

Met wat meer vermogen word de smaak merkbaar voller , in de achtergrond komt nu iets 'hartigs' / 'granigs' opzetten maar goed merkbaar is het niet.

Aan de ene kant is dat jammer maar gezien de rest van het smaakbeeld mis ik het niet heel erg.

Waar de flavormonks vanille en divine custard een heel eigen mondgevoel geven daar laat de cream dat een beetje liggen , de aanzet is er wel

maar dit komt net niet lekker door.

Een niet al te drukke en smakelijke liquid die me vrijwel meteen ideetjes geeft om te gaan tweaken.

Met wat vanille er bij zou de smaak nog een tikje complexer worden en dat fijne mondgevoel gaan geven , de real flavors cereal zou

ik vervangen door de honey loops van tfa.

Werk aan de winkel dus !