Lessram Posted March 29, 2017 Share Posted March 29, 2017 Vorige week een aantal eppy's ontvangen. Daartussen zat ook een eppy met "CdD Aroma Lychee". Zonder te proeven/proberen heb ik een dag later ook een 10ML flesje besteld met deze smaak, en begin 's-avonds pas met het maken van de liquid. Terwijl ik het eppy open maken, vind ik de geur afschuwelijk. Maar er van uitgaande dat concentraten altijd "veel te sterk" zijn, toch doorgegaan met het maken van de liquid. Even later proef ik hem in mijn AIO....... Een overdadige chemische smaak waar ik geen lychee in herken. Toen bleek dat ik hem ook nog eens op 5% aroma had gemaakt terwijl geadviseerd wordt op 2%. Compleet mislukt rechtstreeks de afvakbak ingegooid zonde van de 20ML gemaakte vloeistof. 2 dagen lang rook ik de geur van "lychee" overal (psychisch?), en voor ik de coils weer op smaak had duurde ook veel te lang. Intussen was het flesje met 10ml dus al onderweg, naast wat andere spullen. Vanochtend kwam die doos aan. Meteen bij het openen van de doos draait mijn maag zich om, door alle verpakkingen heen (flesje, zakje en in de doos) ruik ik de Lychee lucht. Het flesje stond binnen een minuut buiten, nog even niet wetende wat ermee te doen. Uiteindelijk in tig lagen huishoudfolie gewikkeld en weggelegd voor..... wie weet vind iemand hem lekker en/of is het leuk ruil-materiaal. Het zal nog wel een dag duren voor die geur moleculen uit mijn neus, en woonkamer zijn verdwenen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts