Jump to content

Recommended Posts

Just now, makii said:

Geen problemen hier met Chrome (ook macOS). Misschien even je geschiedenis legen? Of Command R?

Heb net cookies en geschiedenis geleegd. Browser afgesloten en opnieuw geopend.

Weer dampforum.nu proberen te openen en meteen crashed Chrome. Vreemd. Andere websites doen het wel.

Voorlopig maar even Safari gebruiken

2 minutes ago, TheVapingRaven said:

Heb net cookies en geschiedenis geleegd. Browser afgesloten en opnieuw geopend.

Weer dampforum.nu proberen te openen en meteen crashed Chrome. Vreemd. Andere websites doen het wel.

Voorlopig maar even Safari gebruiken

Vreemd. Andere opties natuurlijk Chrome helemaal deinstalleren en weer installeren. Kan ook iets met een evt. firewall te maken hebben trouwens.

Of inderdaad Safari gebruiken :-)

2 minutes ago, makii said:

Vreemd. Andere opties natuurlijk Chrome helemaal deinstalleren en weer installeren. Kan ook iets met een evt. firewall te maken hebben trouwens.

Of inderdaad Safari gebruiken :-)

Geen firewall aanwezig. Ga het eens proberen met een herinstallatie. 

Andere website die in Chrome klappert is imgur.com kwam ik net achter. Misschien dat de laatste update van Chrome iets met javascript verpruts heeft?

6 minutes ago, TheVapingRaven said:

Andere website die in Chrome klappert is imgur.com kwam ik net achter. Misschien dat de laatste update van Chrome iets met javascript verpruts heeft?

Zo ver ik weet zit er in de laatste Chrome alleen de extra check voor https. Als je nog een bookmark naar het oudere http adres hebt staan om het dampforum kan dit wellicht dwars zitten.

Zo niet: misschien dat een dns flush op je Mac werkt?

50 minutes ago, Marianna said:

Weliswaar geen Mac, maar ik heb lang geleden Chrome er meteen weer uitgekieperd, want ik kreeg o.a. geen favicons meer in beeld.

Gewoon lekker meteen terug naar de normale Google.

Er is maar 1 google chrome, dus elke chrome is de 'normale'

Altijd goed te weten dat het probleem aan mijn kant zat.

Net Chrome opnieuw geïnstalleerd na verwijderen van alle Chrome  bestanden (ook de diepliggende bestanden). Het lijkt het weer goed te doen.

Soms laden de door gebruikers toegevoegde foto's niet. Wordt meestal opgelost met een refresh van de pagina.

• Like 1

Top :-)

Chrome in combinatie met Sierra schijnt soms voor problemen te zorgen. Dit vertelde iemand me op mijn werk, n.a.v. een andere 'bug' waardoor ik bepaalde dingen niet kon doen in Chrome (binnen een custom-built applicatie weliswaar).

Edited by makii