Mistig Posted April 2, 2017 Share Posted April 2, 2017 Misschien ben ik gek, maar volgens mij kon ik tot voor kort in de algemene activity stream een preview zien van de geplaatste berichten. Erg handig, om redelijk snel een beetje een beeld van een discussie te krijgen. Nu zie ik alleen nog maar "forumlid has replied", zonder preview dus. Is hier ergens iets veranderd? Foutje? Bewuste keus? Ben ik toch gek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storm Posted April 2, 2017 Share Posted April 2, 2017 (edited) Even rechtsboven (boven de eerste nieuwe post) op "expanded" klikken. Edited April 3, 2017 by Storm 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 Hoewel storm gelijk heeft, is mistig niet volledig ongelijk. Dit is inderdaad met de update van afgelopen week meegekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistig Posted April 3, 2017 Author Share Posted April 3, 2017 @Storm Ha, bedankt! Dat had ik over het hoofd gezien. @Sledge Fijn om te kunnen constateren dat ik wat dit betreft nog niet gek ben. ;) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts